به گزارش هنرآنلاین، فیلم‌برداری سریال "گیله‌وا" در حالی به‌روزهای آخر خود نزدیک می‌شود که گروه پس از اتمام ضبط سکانس‌های شمالی که  در شهرهای کیاشهر و سیاهکل استان گیلان انجام شده به تهران آمده و مشغول ضبط سکانس‌های پایانی این سریال در  پایتخت هستند.

ضبط سریال "گیله‌وا" به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون بهروز شعیبی، حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق در کیاشهر گیلان کلید خورد.

گیله وا

ضبط این سریال در طول روزهای آتی با نقش‌آفرینی تنی چند از بازیگران، برای به تصویر کشیدن برخی صحنه‌های تاریخی موردنیاز از قحطی سال 1297، در تهران پی گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد در اواخر هفته آینده فیلم‌برداری از سریال گیله‌وا به پایان برسد و پس از طی مراحل تدوین آماده پخش از سیما ملی شود.

این سریال به‌عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به‌خصوص مردم خطه گیلان در صدسال گذشته باشد.