سرویس سینمایی هنرآنلاین: شرکت پارامونت پیکچرز برای تولید فیلم زندگی‌نامه‌ای "روزولت" (Roosevelt) درباره تئودور روزولت بیست و ششمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از حزب جمهوری‌خواه، مذاکره می‌کند.

به گزارش ورایتی، قرار است مارتین اسکورسیزی فیلم را کارگردانی کند و لئوناردو دی‌کاپریو در نقش روزولت ظاهر شود.

دی‌کاپریو و جنیفر دیویسن از طریق شرکت آپین وی "روزولت" را تهیه می‌کنند و اسکورسیزی نیز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. فیلمنامه را اسکات بلوم نوشته است.

تئودور روزولت (1919- 1858) دوران کاری متنوعی داشت که با خدمت در نیروی دریایی شروع شد. استراتژی‌های او امروز همچنان در ارتش آمریکا تدریس می‌شود. حضور روزولت در دنیای سیاست به عنوان فرماندار نیویورک شروع و بعد از ترور ویلیام مک‌کینلی به ریاست جمهوری ایالات متحده ختم شد.

تلاش‌های روزولت در حفاظت از محیط زیست و حفظ پارک‌های ملی کشور، بخشی از بزرگ‌ترین دستاوردهای او به عنوان رئیس جمهور است و با توجه به تلاش‌های دی‌کاپریو در حوزه تغییرات آب و هوایی و محیط زیست، بازی در نقش روزولت در این پروژه سینمایی مناسب او به نظر می‌رسد.

اسکورسیزی و دی‌کاپریو در حال حاضر روی چند پروژه مشترک دیگر از جمله "شیطان در شهر سفید" (The Devil in the White City) و "قاتلان ماه گل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی" (Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI) کار می‌کنند.

آن‌ها پیش از این پنج بار در فیلم‌های "دار و دسته نیویورکی"، "هوانورد"، "مردگان"، "شاتر آیلند" و "گرگ وال استریت" با هم همکاری کرده‌اند.