سرویس سینمایی هنرآنلاین: کاوه خداشناس را بیشتر در قالب بازیگر می‌شناسیم، اما او این روزها مشغول تولید تله‌فیلم "رخنه" است.

"رخنه " عنوان یک تله‌فیلم با موضوع حفاظت و پلیسی- معمایی است که پویا امینی، مریم معصومى، مهدى امینى خواه ایمان صفا، حسن اسدى، محمود مقامى، فرسیما دمیرچى، مهرى آل آقا و کاوه خداشناس در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

خداشناس در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ساخت این تله‌فیلم بیان کرد: سابقه ساخت فیلم کوتاه را از قبل در کارنامه‌ام داشتم و تولید فیلم کوتاه و کارگردانی همیشه حوزه موردعلاقه من بوده و هست، ضمن این‌که ساخت فیلم کوتاه جایگاه ویژه‌تری برایم دارد؛ اما ساخت تله‌فیلم "رخنه " به سفارش دوستان در یک سازمان نظامی بود، درواقع این بار من به سراغ فیلم نرفتم بلکه موضوع آن را سفارش دادند و من فیلم‌نامه را نوشتم و وارد مرحله ساخت شد.

وی ادامه داد: قصه این کار حدود دو ماه طول کشید تا نوشته شد. در این فیلم تلاش کردیم تا بخشی از موضوعات حفاظتی و خطاهای سازمان را در قالب یک داستان ملودرام مطرح کنیم.

بازیگر سریال "برادر " درباره داستان فیلم گفت: قصه درباره حضور یکی از نخبگان مدال‌آور است که با یکسری طراحی‌ به ایران کشیده می‌شود و اینجا با فضایی مواجه می‌شود که او را وارد بستر جاسوسی کرده و داستان در دل این ماجرا پیش می‌رود.

خداشناس ادامه داد: مشغول رایزنی هستیم تا به‌زودی این تله‌فیلم از تلویزیون پخش شود. ما تلاشمان را کردیم تا کار با استانداردهای خوب ساخته شود و کار قابل‌قبول و درخوری باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به این‌که تم فیلم پلیسی- جاسوسی است، چقدر تلاش شده تا مخاطب جوان را جذب کند گفت: گروه ما همه جوان هستند و اصولاً با جوانان زبان مشترک بیشتری دارم و حال و هوای نزدیک‌تری به هم داریم. سعی شد قصه با لایه‌های درست و منطقی پیش برود و با توجه به بودجه و امکانات نهایت تلاشمان را کردیم بهترین کیفیت را داشته باشیم و در این بازه زمانی خروجی قابل دفاع باشد.

کاوه خداشناس

پویا امینی در نمایی از تله فیلم "رخنه"

خداشناس همچنین درباره مقوله بازیگری و پروژه‌هایی که در دست تولید دارد، نیز اظهار کرد: دو پروژه دارم یکی سریال " سایه‌بان " برادران محمودی است که در آن نقش قربان را بازی می‌کنم و دیگری سریال بیژن میرباقری است که به‌زودی کلید خواهد خورد.

بازیگر سریال "سایه‌بان " درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: "سایه‌بان " قصه خوش آب و رنگی دارد و عمده آدم‌هایی که در آن به نمایش کشیده می‌شوند قشر زحمتکشی هستند که تلاش می‌کنند تا زندگی خوبی داشته باشند و برای آن رنج و مشقت‌ها را تحمل می‌کنند. قصه محترم و جذابی است و رسیدن به دغدغه‌های این طبقه نیز جذاب است. من هم همان‌طور که گفتم نقش قربان را بازی می‌کنم که از همین قشر است و سعی کرده که یک پله از اطرافیان خود بالاتر باشد و او هم درگیر مسائلی است که قصه را پیش می‌برد.