سرویس سینمایی هنرآنلاین: علیرام نورایی بازیگر این روزها مشغول بازی در یک سریال تاریخی است. او علاوه بر این سریال "نگهبان زمین" را آماده پخش دارد و فیلم سینمایی "امپراتور جهنم" را نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده اکران دارد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در سریال "از یادها رفته" گفت: در این سریال نقش شخصیتی به نام ابراهیم گوهرشاد را که خان‌دایی یک خانواده است ایفا می‌کنم. انسان عدالت‌طلبی که علیه ظلم مبارزه می‌کند و به دلیل همین مبارزه به زندان افتاده است و بعد از آزادی از زندان برای پیگیری وضعیت خواهرزاده‌اش به تهران می‌آید.

نورایی ادامه داد: این نقش با کارهایی که تاکنون داشتم تفاوت دارد. نقش یک انسان آزادی‌خواه را دارم که شخصیت پرتحرکی است و بازی پررنگی دارد. از سوی دیگر نقش‌های پرتحرک را می‌پسندم و آن بخش کار برایم مهم است و به سینمای اکشن علاقه‌مند هستم.

از یادها رفته

نورایی در نمایی از سریال "از یادها رفته"

 بازیگر نقش نیما در سریال "آسپرین" در ادامه به این سریال اشاره کرد و افزود: دل‌تنگم و دوست داشتم کاری که مردم‌ دوست داشتند این‌طور مورد بی‌انصافی قرار نمی‌گرفت و حمایت می‌شد. دعا می‌کنم زودتر مشکلات حل شود و شاهد ساخت فصل‌های بعدی این سریال باشیم.

بازیگر "یتیم‌خانه ایران" در ادامه بیان کرد: فیلم‌نامه فصل دو "آسپرین" آماده است ولی مشکلات مالی به دلیل عدم حفظ قانون کپی‌رایت گریبان گیر تهیه‌کننده شده و امیدوارم که این مشکلات به‌زودی حل شوند. چراکه این سریال از ابتدا برای چهار فصل برنامه‌ریزی‌شده بود، ولی به دلیل عدم رعایت قانون کپی‌رایت و دانلود غیرمجاز و فروش نسخه کپی و خرید آن توسط مردم و نقض قوانین باعث شد تا کسانی که برای ساخت آن زحمت کشیدند متضرر شوند و نتیجه‌ای که باید می‌گرفت درنهایت نصیب این سریال نشود.

 نورایی در خاتمه درباره اعتراضی که مدتی قبل به ندیده شدن این سریال در جشن حافظ داشت، اشاره کرد و گفت: کاری که بدون رانت و حمایت آن‌چنانی ساخته‌ شده را بعضی از دوستان خیلی به آن توجه نمی‌کنند. "آسپرین" حامی نداشت و با کمترین بودجه و با همدلی بچه‌های گروه ساخته شد و با آن این‌گونه رفتار کردند. بعضی برای یکسری چیزها که خرج می‌شود انرژی بیشتری برای دیده شدن می‌گذارند.