سرویس سینمایی هنرآنلاین: در جلسه گذشته شورای صدور پروانه نمایش، مجوز نمایش سه فیلم "آینه‌بغل" به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سید حسین پروین حسینی، کارگردانی منوچهر هادی در ژانر کمدی اجتماعی، "بهشت اینجاست" به تهیه‌کنندگی محمدصادق آذین، کارگردانی حمید سلیمیان و نویسندگی مشترک حمید سلیمیان و حمیدرضا سلیمی در ژانر اجتماعی و "فیلشاه" به تهیه‌کنندگی حامد جعفری، کارگردانی هادی محمدیان و نویسندگی گروه هنر پویا در ژانر انیمیشن کودک و نوجوان صادر شد.

 

آینه بغل

"آینه‌بغل "

منوچهر هادی پس از ساخت فیلم سینمایی "کارگر ساده نیازمندیم " و سریال "عاشقانه " ساخت "آینه‌بغل " به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب پور و سید حسین پروین حسینی که نوشته بابک کایدان بود را آغاز کرد و بلافاصله به سراغ ساخت سریال "پاهای بی‌قرار " برای تلویزیون رفت.

در "آینه‌بغل"، محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنینی بیاتی، سیامک صفری، مه‌لقا باقری، رسول نجفیان و رایان شایگان به هنرنمایی می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که قیمت آینه‌بغل ماشین بعضى‌ها برابر تمام زندگى خیلى‌هاست.

بهشت اینجاست

"بهشت اینجاست"

فیلم سینمایی "بهشت اینجاست" به نویسندگی حمید سلیمی و کارگردانی حمید سلیمیان در جنگل‌های مشعل شهر چالوس و در ادامه در روستاهای شهر نوشهر فیلم‌برداری شد.

"بهشت اینجاست" اولین فیلم بلند سینمایی حمید سلیمیان به‌حساب می‌آید. وی پیش‌ازاین با ساخت چندین فیلم کوتاه ازجمله چاه خیال، تو و ... جوایز فراوانی را از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی کسب کرده است و مجموعه مستند "زندگی جای دیگری است " را به سفارش شبکه چهار سیما در کشور فرانسه ساخته است.

این فیلم که محصول سال 89 است، داستان علی، کودک خردسالی است باروحی پاک و سؤالاتی بزرگ. جنگل که همه را می‌ترساند برای او امن‌ترین پناهگاه می‌شود و ...در "بهشت اینجاست " بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، محمدمهدی احدی، شکیبا فرمانی، نیره فراهانی، رؤیا شریف، یاشار سلیمانی، صدیقه رئیسی و ... مقابل دوربین حسن اسدی قرار گرفتند.

فیلشاه

"فیلشاه"

گروه "هنر پویا" اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط مؤسسات فرهنگی هنری هفت‌سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده‌خاطر به سینما بیاورید " پایه‌گذاری شده است. این گروه در اولین قدم انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم" را در سال 1394 با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد که توانست با فروش 5 میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد و حالا در دومین گام هادی محمدیان به سراغ ساخت "فیلشاه " رفته است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده، در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه شاد فیل بسیار دست‌وپا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌‌شود... .

 "فیلشاه" به‌عنوان محصول جدید گروه "هنر پویا " با سرمایه‌گذاری این گروه به‌عنوان یک کمپانی کاملاً خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولیدشده است.