سرویس سینمایی هنرآنلاین: برابر با فهرست جدید مجله فوربس، مارک والبرگ با حدود 68 میلیون دلار درآمد در فاصله 1 ژوئن 2016 تا 1 ژوئن 2017 پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا بوده است.

درآمد ستاره 46 ساله از فیلم‌های "ترانسفورمرز: آخرین شوالیه" و کمدیِ هنوز اکران نشده "خانه بابا 2"، او را صدرنشین فهرست سالانه فوربس کرده است. با وجود دریافتی والبرگ، تازه‌ترین فیلم "ترانسفورمرز" به لحاظ تجاری ناامیدکننده بود و در دنیا 600 میلیون دلار فروخت که کم‌ترین فروش فیلمی از این مجموعه سینمایی است. والبرگ به تازگی بازی در فیلم "همه پول دنیا" به کارگردانی ریدلی اسکات را به پایان رسانده که در آن با میشل ویلیامز و کوین اسپیسی همبازی است.

به گزارش گاردین، دواین جانسن معروف به راک که سال گذشته صدرنشین فهرست فوربس بود، امسال بعد از بازی در نقش اصلی فیلم "بی‌واچ" با 65 میلیون دلار نفر دوم فهرست شد. این فیلم هم کمتر از انتظار ظاهر شد و در آمریکا فقط 58 میلیون دلار فروخت. جانسن همچنین برای هر یک از اپیزودهای سریال کمدی "Ballers" تولید شبکه اچ‌بی‌او حدود 650 هزار دلار دریافت کرد. او همچنین ریبوت فیلم ماجرایی "جومانجی" و اکشن " Rampage" را که از روی یک بازی ویدیویی ساخته شده است، در دست تولید دارد.

وین دیزل همبازی جانسن در سری فیلم‌های "سریع و خشمگین" با 54.5 میلیون دلار نفر سوم شد و آدام سندلر به لطف قرارداد خود با نت‌فلیکس با 50.5 میلیون دلار، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد. ستاره‌های مارول شامل رابرت داونی جونیر، کریس همسورث، ساموئل آل. جکسن، جرمی رنر، کریس پرات و کریس ایوانز هم در فهرست حضور دارند.

10 نفر اول فهرست فوربس همچنین شامل بازیگران بین‌المللی است: جکی چان، شاهرخ خان، سلمان خان و آکشی کومار.

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد دنیا چند روز بعد از انتشار فهرست پردرآمدترین بازیگران زن دنیا منتشر شد که در آن اما استون بازیگر 26 ساله با 26 میلیون دلار در صدر قرار دارد. رایان گاسلینگ همبازی استون در فیلم "لا لا لند" با 29 میلیون دلار نفر چهارم فهرست بازیگران مرد است. جنیفر آنیستن، جنیفر لارنس، ملیسا مکارتی و میلا کونیس پنج نفر اول فهرست بازیگران زن را کامل کردند.

10 نفر اول فهرست بازیگران مرد روی هم 488.5 میلیون دلار درآمد داشته‌اند که حدود سه برابر درآمد 172.5 میلیون دلاری 10 نفر اول فهرست بازیگران زن است.

فهرست فوربس بدون حساب هزینه مدیریت، کارگزار و وکیل، بر اساس آمار به دست آمده از موسسه نیلسن و وبسایت‌های باکس آفیس موجو و آی‌ام‌دی‌بی و مصاحبه با بازیگران و کارگزاران آن‌ها تهیه شده است.