سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمد نادری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها خود را آماده می‌کند تا بار دیگر با یک نمایش روی صحنه تئاتر برود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: به‌تازگی بازی من در فیلم سینمایی "هزارپا " به کارگردانی ابوالحسن داوودی به پایان رسیده و فیلم‌برداری کار نیز به‌طورکلی طی چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

نادری افزود:"هزارپا" یک کار کمدی است که مطمئناً جزو پرفروش‌ترین کمدی‌های سال خواهد شد و من هم نقش کوچکی را در کنار سایر دوستان در این فیلم ایفا کرده‌ام.

بازیگر "شمعدونی " درباره جنس کمدی این فیلم سینمایی بیان کرد: این فیلم کمدی موقعیت است و تیپ‌سازی خاصی ندارد و در موقعیت‌ها، کمدی ساخته می‌شود.

محمد نادری

محمد نادری در نمایی از فیلم"هزارپا"

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر این روزها مشغول تمرین نمایش "طپانچه خانم" هستیم که به دلیل استقبال خوبی که از این کارشده بود بار دیگر قرار است این نمایش را به روی صحنه برود. "طپانچه خانم " به کارگردانی شهاب‌الدین حسین پور قرار است از مهر و آبان در سالن پالیز به روی صحنه برود.

نادری گفت: این نمایش در مقایسه با سری اول تفاوت‌هایی خواهد داشت، ازجمله این‌که در این بازتولید مارال فرجاد و فرشته صدرعرفایی ما را همراهی خواهند کرد و متن هم تغییرات کوچکی دارد. امیدوارم که این اجرا نیز به‌مانند اجرای قبلی با استقبال مخاطبان مواجه شود.

فیلم‌برداری فیلم سینمایی "هزارپا " به کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان که از اوایل خردادماه آغازشده بود به‌روزهای پایانی رسید و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده اواخر هفته فیلم‌برداری فیلم در تهران به پایان می‌رسد. فیلم جدید داوودی یکی از امیدهای فروش در نیمه دوم سال خواهد بود.

در جدیدترین ساخته ابوالحسن داوودی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، لاله اسکندری، محمد نادری، مهران احمدی، شهره لرستانی، سپند امیرسلیمانی، امید روحانی، نعیمه نظام‌دوست ازجمله بازیگران "هزارپا " هستند. فیلم به دهه شصت بازمی‌گردد و داستان جذابی را در این دهه روایت می‌کند.