سرویس سینمایی هنرآنلاین: آزاده زارعی بازیگر جوانی است که با حضور در سریال "آوای باران" خوش درخشید. او این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی "هایلایت " به کارگردانی اصغر نعیمی است.

زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: علاوه بر فیلم "هایلایت" که قرار است به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر برسد، بعد از صحبت‌های انجام‌شده یک سینمایی دیگر را پیش رو دارم که گروه تولید این فیلم هم در تلاش‌اند تا آن را به جشنواره برسانند و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

وی در خصوص ایفای نقش در این اثر سینمایی بیان کرد: کلیت فیلم "هایلایت" یک عاشقانه مینی‌مال است با فضایی کاملاً متفاوت. به دلیل روند قصه جزئیاتی از نقشم نمی‌توانم بیان کنم، ولی نقش خاص و چالش برانگیزیست که تاکنون آن را تجربه نکرده‌ام. نکته حائز اهمیت هم این است که با اسطوره سینمای ایران جمشید هاشم‌پور هم‌بازی هستم و می‌توانم از او بسیار بیاموزم.

بازیگر "آمین خواهیم گفت" درباره فعالیت در عرصه تئاتر و تلویزیون نیز اظهار کرد: پیشنهادهای مختلفی در حوزه تئاتر و تلویزیون داشتم ولی در حال حاضر به دلیل مشغله و بازی در فیلم سینمایی "هایلایت" نمی‌توانم تصمیمی بگیرم؛ اما تئاتر را به‌شدت دوست دارم و بعد از فیلم‌هایی که مشغول بازی در آن‌ها هستم، حتماً فعالیت‌هایی در این فضا خواهم داشت چون تئاتر یکی از علایق اصلی من است.

زارعی دانش‌آموخته سینماست و پیش از بازیگری در پشت‌صحنه حضورداشته است. او در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد کاری را به‌صورت مستقل جلوی دوربین ببرد و کارگردانی را تجربه کند یا خیر، گفت: بله ازآنجایی‌که من در رشته کارگردانی سینما تحصیل‌کرده‌ام، همیشه در فکرم بوده که در این راستا کارکنم و البته تا الآن هم فیلم‌های کوتاه زیادی را ساخته‌ام. بااین‌وجود فعلاً اولویت من بازیگری است و ترجیح می‌دهم تا مدتی تمرکزم روی این رشته باشد. ولی طبق برنامه‌ریزی که دارم و کسب تجربه بیشتر حتماً فعالیتی‌هایی در این زمینه در آینده خواهم داشت.

فیلم سینمایی "هایلایت " به کارگردانی اصغر نعیمی درامی عاشقانه و متفاوتی را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند. در این فیلم سینمایی جمشید هاشم‌پور، پژمان بازغی، سام قریبیان، الهه حصاری و آزاده زارعی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در حال تولید است.