سرویس سینمایی هنرآنلاین: شعبه اچ‌بی‌او در اسپانیا ظاهراً در یک اشتباه ویرانگر، به طور تصادفی اپیزود شش فصل هفت سریال "بازی تاج و تخت" را چهار روز زودتر پخش کرد.

گزارش شده است این اپیزود برای یک ساعت به درخواست مشترکان اسپانیایی در دسترس بود و بعد از دسترس خارج شد، اما همین مدت کافی بود که ریپ شده و در اختیار بقیه قرار بگیرد.

به گزارش ایندیپندنت، تصاویری از اپیزود از طریق یوتیوب، اینستاگرام، توئیچ و دیگر سرویس‌های استریم در ردیت منتشر شد، تا این که به سرعت حذف شد. کل اپیزود بعداً پیش از آن که اچ‌بی‌او بتواند کاری انجام بدهد، به سرعت در سایت‌های تورنت آپلود شد.

برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی روی می‌دهد. یکی از اپیزودهای فصل ششم نیز چند ساعت بعد از پخش رسمی به طور تصادفی توسط شعبه اسکاندیناویایی اچ‌بی‌او آپلود شد.

با توجه به حمله سایبری اخیر به اچ‌بی‌او و پخش غیرقانونی اپیزود چهار در هند، این شبکه برای ممانعت در برابر لو رفتن داستان سریال فصل سختی را پشت سر می‌گذارد، هرچند به تعداد بیننده‌ها لطمه وارد نشده است.

با توجه به اهمیت اپیزود، اشتباه فوق‌العاده بدی اتفاق افتاده است. در اپیزود جدید جان اسنو و گروه قر و قاطی او راهی شمال دیوار می‌شوند تا یک وایت واکر را به دام بیندازند.

"بازی تاج و تخت" از روی مجموعه کتاب‌های فانتزی و پرفروش جرج آر. آر. مارتین ساخته شده و داستان هفت قلمروی افسانه‌ای است که بر سر پادشاهی با هم در حال جنگ هستند.