سرویس سینمایی هنرآنلاین: نعمت چگینی تهیه‌کننده سریال "هاتف" از حضور علیرضا کهن دیری به‌عنوان آهنگساز این سریال خبر داد و گفت: ازآنجایی‌که سریال"هاتف" برای پخش در دهه اول ماه محرم در حال آماده‌سازی و تولید است، علیرضا کهن دیری به‌عنوان آهنگساز به جمع ما پیوسته و کار ساخت موسیقی این سریال را آغاز کرد.

این تهیه‌کننده در ادامه افزود: در حال حاضر 40 درصد از فیلمبرداری کار انجام‌شده و گروه این روزها در بلوار مرزداران حضور دارند و بعد از ضبط سکانس‌های این لوکیشن و خانه ریحانه با بازی زیبا بروفه به دفتر روزنامه می‌روند و ادامه ضبط سریال در این لوکیشن انجام خواهد شد.

وی همچنین از اضافه شدن دو بازیگر جدید به این سریال در هفته آینده خبر داد.

چگینی افزود: این سریال به کارگردانی داریوش یاری در 10قسمت 50 دقیقه‌ای ویژه ماه محرم در حال تولید است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تولید می‌شود تا از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن برود.

در خلاصه داستان می‌آید: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا براثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوئیش قرار می‌دهد؛ اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند ... او پرده از ابهام وصیت پدر برمی‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.

عوامل این سریال عبارت‌اند از: بازیگران: حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و ...، تهیه‌کننده: نعمت چگینی، کارگردان: داریوش یاری، نویسنده: فروغ فروهیده، مدیرتولید: طاهر امانی، مدیرتصویربرداری: علی لقمانی، مدیرصدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیرچهره پردازی: سیدجلال موسوی، مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی، طراح صحنه: حسین اسدی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مدیربرنامه ریزی: امین پیرحیاتی، دستیاراول کارگردان: داود باقری، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، تدوینگر: علیرضا کمال پور، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: احسان فانیان، عکاس: نازلی هروی.