سرویس سینمایی هنرآنلاین: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی "قاتل اهلی" آخرین ساخته مسعود کیمیایی پروانه نمایش دریافت کرد و قرار است پس از نمایش فیلم "قهرمانان کوچک" به کارگردانی حسین قناعت با سرگروهی سینما آزادی به نمایش درآید.

"قاتل اهلی" فیلم جنجالی و پرسروصدای مسعود کیمیایی است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم که به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شده است، پس از تولید و در مرحله تدوین با مشکلات بسیاری مواجه شد تا حدی که کارگردان و تهیه کننده این اثر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و کار به حکمیت و ورود خانه سینما رسید، اما در نهایت و پس از توافق، این فیلم در نهایت در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. اما در جلسه نشست پرسش و پاسخ این فیلم بار دیگر این دو روبه روی یکدیگر قرار گرفتند و کار به شکایت رسید.

حال طبق آنچه منصور لشکری قوچانی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین اعلام کرده بود، با نظر کارگردان و تهیه کننده این فیلم بار دیگر تدوین شد و پس از حذف سکانس‌های اضافی با توافق طرفین فیلم برای نمایش عمومی آماده شده است.

پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، هستی محمایی، کاترین اصلانی و از جمله بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند.