سرویس سینمایی هنرآنلاین: آتنه فقیه نصیری را این روزها در فصل دوم سریال "شهرزاد" می‌بینیم.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیرش گفت:  این روزها درگیر ضبط سریال "شهرزاد 2" حسن فتحی  و "لیسانسه‌ها" سروش صحت هستم.

وی که مدتی است کم‌کار شده است، دلیل حضورش در سریال "شهرزاد " را جذابیت آن دانست و افزود: عاملی که موجب شد تا حضور در سریال "شهرزاد" را با توجه به عدم تکمیل فیلمنامه آن بپذیرم جذابیت فصل اول و تجربه دو کار با حسن فتحی بود. چرا که به‌طور کامل از سرنوشت نقشم اطلاعی نداشتم و تنها یکسری کلیات درباره آن به من  گفته بودند  و خلاصه نقش را می‌دانستم، اما تجربه دو همکاری قبلی‌ام با حسن فتحی بسیار خوب و دل‌نشین بود و با اعتماد و اطمینانی که به خود آقای فتحی داشتم پذیرفتم در این سریال حضور داشته باشم.

شهرزاد

فقیه نصیری در ادامه بابیان این‌که این روزها هیچ‌یک از آثار تلویزیونی فیلمنامه کاملی ندارند، اظهار کرد: سریال "لیسانسه‌ها " نیز کامل نوشته‌ نشده و بر پایه اعتماد به کارگردان آن پیش رفتم. ضمن این‌ که باید دید کارگردان از بازیگر چه چیزی می‌خواهد و او به بهترین شکل ممکن آن را اجرا کند. وقتی‌ انرژی بازیگر کامل باشد قطعاً نقش خوب از آب درمی‌آید و در خروجی هم کار خوبی ارائه خواهد شد.

بازیگر "مدار صفر درجه " همچنین درباره تجربه کار با فتحی گفت: همیشه از کار کردن با آقای فتحی بسیار آموخته ام و "شهرزاد" تجربه دوباره‌ای در این آموختن را برای من رقم زد.

وی در ادامه به همکاری با رضا کیانیان به‌عنوان بازیگر مقابل خود اشاره‌  کرد و افزود: یکی از نکات قابل‌توجه در این سریال بازی در مقابل رضا کیانیان بود. من پیش‌ازاین با او کار نکرده بودم، اما کیانیان پارتنر بسیار خوب، باهوش و باسوادی است و در تجربه و دانش او شکی نیست. از این همکاری بسیار لذت بردم.

فقیه نصیری در خاتمه درباره حضور در فصل سوم سریال "شهرزاد" نیز گفت: هنوز فصل سوم سریال مشخص نیست و از آن اطلاعی ندارم.