سرویس سینمایی هنرآنلاین: حامد کمیلی بازیگر این روزها منتظر اکران فیلم سینمایی "ایتالیا ایتالیا " به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده است. از سوی دیگر او فیلم‌های "فصل شکار" به کارگردانی داریوش یاری، "راه رفتن روی سیم" با عنوان قبلی "بوف کور " ساخته احمدرضا معتمدی و "گیلدا" ساخته امید بنکدار و کیوان علیمحمدی را نیز برای حضور در جشنواره فیلم فجر و اکران آماده دارد.

از این میان فیلم " راه رفتن روی سیم" قرار است آبان ماه به روی پرده سینماها برود و فیلم "گیدا" نیز همراه با سایر فیلم‌های توقیفی وضعیت اکرانش به‌زودی مشخص خواهد شد.

فصل شکارا

حامد کمیلی در نمایی از فیلم" فصل شکار"

"ایتالیا ایتالیا" به تهیه‌کنندگی مهدی صباغ زاده در ژانر کمدی، فانتزی و موزیکال ساخته‌شده است. این فیلم که در جشنواره سی و پنجم موردتوجه واقع شد، با کم شدن زمان آن در تدوین مجدد به 100 دقیقه رسید و قرار است پس از تاسوعا و عاشورای حسینی روی پرده سینماها برود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره. سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.