سرویس سینمایی هنرآنلاین: هاتف علیمردانی که سال گذشته فیلم سینمایی "آباجان" را بر پرده سینماها داشت، این روزها خود را آماده می‌کند تا به‌زودی جدیدترین اثر خود را جلوی دوربین ببرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین اثر خود گفت: فیلمنامه ای نوشته‌ام که در هفته آینده برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام می‌کنم.

وی در ادامه درباره عنوان فیلم بیان کرد: عنوان فیلم را فعلاً اعلام نمی‌کنم. در گفت وگویی اعلام کرده بودم که "مارس" عنوان فیلمنامه دیگر من است، اما به نام این فیلم تمام شد، در حالی‌ که فیلم جدیدم عنوان دیگری دارد. از سوی دیگر از اعلام عنوان فیلم خودداری می‌کنم چرا که متأسفانه هر بار پیش از ثبت آن را اعلام کردم، عنوان فیلمم را برداشته‌اند.

کارگردان "کوچه بی‌نام" همچنین درباره فضا و لوکیشن‌های فیلم و داستان آن اظهار کرد: 20 درصد از لوکیشن‌های کار در آمریکا است و باقی در تهران خواهد بود، فیلم داستانی اجتماعی دارد و کاملاً رئال است. این فیلم نیز با همان حال و هوای فیلم‌های قبلی‌ام پیش می‌رود و در فضای شهری تهران اتفاق می‌افتد، اما فضای شادتری نسبت به چند فیلم قبلی من دارد و فیلم بزرگ‌تری است.

علیمردانی در پاسخ به این سؤال که لوکیشن‌های فیلم را در آمریکا انتخاب کردید درحالی‌که مراودات سیاسی ایران و آمریکا همراه با تنش است، گفت: گروهی که در آمریکا کار می‌کنند کاملاً آمریکایی هستند و بازیگر خارجی به آن معنا نداریم. درباره بازیگرانی که نیاز داریم در آمریکا حضور داشته باشند، صحبت‌های لازم برای دریافت ویزا صورت گرفته است و برای حضور در آمریکا مشکلی نخواهیم داشت.

وی درباره بازیگران فیلم عنوان کرد: با بخشی از بازیگران صحبت‌هایی صورت گرفته و صحبت با بخشی دیگر از بازیگران را نیز به بعد از صدور پروانه ساخت موکول کردیم، اما فیلم پر بازیگری است و از چند بازیگر فیلم‌های قبلی‌ام نیز استفاده می‌کنم. درواقع قصد دارم ترکیبی از بازیگران جوان و باتجربه را در کنار هم داشته باشم و امیدوارم گروه بازیگرانی که مدنظر دارم همگی بتوانند حضور داشته باشند که اگر این اتفاق اجرایی شود بسیار جذاب خواهد بود.

کارگردان "هفت‌ماهگی " درباره حضور این فیلم در جشنواره سی و ششم فیلم فجر نیز گفت: معمولاً ساخت فیلم‌هایم را خیلی زودتر از این زمان شروع می‌کردم، با توجه به اینکه به شهریورماه نزدیک می‌شویم و من هنوز پروانه ساخت دریافت نکرده‌ام، فکر نمی‌کنم که زمان کافی برای رساندن فیلم به جشنواره داشته باشم، اما اگر این اتفاق رخ دهد 8 سال پیاپی خواهد بود که من در جشنواره به شکل مستمر حضور خواهم داشت.