به گزارش هنرآنلاین، از روز دوشنبه حضور محمد رضا غفاری در سریال "سایه بان" آغاز خواهد شد و او نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شد.

غفاری 10 سال پیش در سریال" آشپزباشی" بازی کرد و بعد از آن در هیچ سریال تلویزیونی حضور نیافت.

گروه سازنده سریال "سایه بان" از یک ماه پیش کار تصویر برداری سریال را در تهران و در یک کارگاه تولید مبل شروع کرده‌اند. در چند روز آینده و پس از اتمام کار کارگاه مبل سازی گروه به لوکیشن دیگری در تهران نقل مکان خواهند کرد.

قصه سریال "سایه بان" برادران محمودی با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ها و امیدهای آن‌ها طراحی شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده: سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست، دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر‌نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند تا با امید چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ‌هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است. زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه‌شان ...

در این سریال امین تارخ، آزیتا حاجیان، رؤیا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی، محمد ولی زادگان، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، افشین اخلاقی، سینا مهراد، المیرا دهقانی، زهرا بهروز منش و... به ایفای نقش می‌پردازند.