سرویس سینمایی هنرآنلاین: سعید چنگیزیان بازیگر سینما، تئاتر وتلویزیون به زودی با نمایش "سه خواهر" به تالار استاد سمندریان در مجموعه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت.

او همچنین فیلم سینمایی "سارا و آیدا" ساخته مازیار میری را هم آماده اکران دارد که این فیلم نیز با دریافت پروانه نمایش به زودی روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضورش در این اثر سینمایی بیان کرد: "سارا و آیدا" قصه رفاقت دو دوست است و پافشاری و پایداری  این دو برای حفظ رفاقتشان که در یک تقابل صادقانه بودن این رفاقت به نمایش گذاشته می‌شود. من هم در این فیلم نقش کوتاهی را ایفا کردم که بازیگر مقابلم خانم غزل شاکری بود و از این همکاری بسیار راضی هستم.

بازیگر "خشم و هیاهو" در ادامه اظهار کرد: "سارا و آیدا" تجربه پر چالشی برای من بود و امیدوارم فیلم آن چیزی را که به دنبالش هست و می‌خواهد، پیدا و مخاطب منظور اصلی خالق اثر را درک کند. فکر می‌کنم اینکه من چه می‌خواهم و دوست دارم که فیلم چگونه باشد مهم نیست، مهم این است که مخاطب موضوعی را که خالق اثر مدنظر دارد به‌درستی درک کند. دوست دارم نتیجه چیزی باشد که خالق اثر در نظر داشته است.

سارا و آیدا

چنگیزیان در خاتمه درباره فعالیت‌های جدید خود نیز بیان کرد: در سال جدید دو فیلم "گرگ بازی" به کارگردانی عباس نظام دوست و "آندرانیک" ساخته حسین مهکام را کار کردم که هر دو در مرحله پس از تولید هستند و امیدوارم به جشنواره فیلم فجر برسند.

"سارا و آیدا" ساخته مازیار میری است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آن‌ها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟

غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان، شیرین یزدان بخش به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در گروه سینمایی آزادی به روی پرده سینماها برود.