سرویس سینمایی هنرآنلاین: پدرام شریفی بازیگر سینما و تئاتر این روزها فیلم "هجوم" را آماده اکران دارد و فیلم "کار کثیف" با بازی او در حال تولید است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های خود گفت: برای تئاتر برنامه خاصی ندارم و برای سینما چند پیشنهاد دارم که در حال بررسی هستم تا یکی را انتخاب کنم. علاوه بر این فیلم سینمایی "کار کثیف" ساخته خسرو معصومی هم در حال تدوین است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شوند.

بازیگر "متولد 65" افزود: خسرو معصومی فیلم‌ساز مستقلی است و فضای شخصی خودش را دارد و "کار کثیف" نیز مانند کارهای قبلی او قابل‌تأمل است و حس مثبتی نسبت به آن دارم. در این فیلم سینمایی شاهد خانواده‌ای هستیم که به‌صورت زمینی و با ماشین به سمت مرز بازرگان می‌روند تا وارد ترکیه شوند. تا اینکه به استانبول می‌رسند و 10 روز نیز در آنجا هستند و دراین‌بین اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد که قصه فیلم را پیش می‌برد، به‌طورکلی موضوع فیلم درباره مهاجرت است.

شریفی که پیش‌ازاین حضور در عرصه تئاتر را تجربه کرده است، درباره عدم حضورش بر صحنه تئاتر نیز اظهار کرد: علاقه به حضور در تئاتر دارم، ولی در این دوره پیشنهاد‌هایی که در سینما می‌شود وسوسه‌انگیزتر هستند و تمرکزم فعلاً در این بخش است.

این بازیگر جوان در پاسخ به این سؤال که آیا تمایلی به همکاری با کارگردانان جوان دارد یا نه عنوان کرد: من پیش از همکاری با شهرام مکری در فیلم "ماهی و گربه " فیلم کوتاه کارکرده بودم و ورودم به سینما را مدیون حضور در فیلم کوتاه هستم. اگر بتوانم با دوستان در این حوزه فعالیت و همکاری داشته باشم خوشحال می‌شوم. از سوی دیگر فیلم اولی‌ها در این‌یکی دو سال اخیر خیلی خوب کارکردند و دیگر همکاری با آن‌ها ریسک نیست. شاید یک کارگردان فیلم اولی بسیار باانگیزه، پیشنهادی بدهد که برای من بازیگر حضور در آن‌یک شانس باشد. امروز دیگر فیلم اولی و فیلم کوتاه ملاک انتخاب نیست، ملاک کیفیت کار است و اینکه کار خوبی باشد و بتوانی کار را دوست داشته باشی، چراکه جوانان فیلم‌های بسیار خوبی تولید می‌کنند که حرفی برای گفتن دارند.