به گزارش هنرآنلاین، در ادامه برنامه نمایش فیلم در دوره چهل و هشتم (تابستان 96) سینماتک و در بخش " منتخبی از سینمای مستند ایران در سال 1395"، روزچهارشنبه 4 مرداد ماه ساعت 15:30 فیلم مستند" مردی که با خرگوش‌ها می‌رود " به کارگردانی فرهاد بردبار، محصول سال 2016 به مدت 78 دقیقه و ساعت 17 فیلم مستند" متهمین دایره بیستم "به کارگردانی حسام اسلامی، محصول سال 2016 به مدت 73 ،در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

"مردی که با خرگوش‌ها می‌رود"، داستان مردی است که قصد دارد رکوردی را در گینس به ثبت برساند. او در این راه با مصائبی روبه رو است. او امیدش را از دست نمی‌دهد و خانواده‌اش به او کمک می‌کنند تا بر این مصائب غلبه کند.

"متهمین دایره بیستم"سرگذشت یک گروه نوجوان بزهکار در گذر پنج سال از زندگی است. آن‌ها به سرپرستی احسان، یکی از اعضای گروه، دزدی می‌کنند تا خرج رفیقشان که به خاطر آن‌ها به زندان افتاده را بدهند و رضایت شاکی‌های او را جلب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم دربخش منتخبی از سینمای مستند ایران در سال 1395، به صورت رایگان و آزاد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.