سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه "نگی که نگفتی" در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این برنامه گفت: این برنامه اجتماعی خود در هفته سوم به سراغ سبک و سیاق نامگذاری و نحوه انتخاب اسم توسط خانواده‌های ایرانی می‌رود.

وی ادامه داد: براساس تحقیقات اجتماعی و میدانی گروه تحقیق و اتاق فکر برنامه بعد از تنبلی و نظم  که در دو هفته اول برنامه به آن پرداختیم و اتفاقا با استقبال مخاطب هم روبرو شد به سراغ موضوع مهم و پر چالش "انتخاب نام" می‌رویم. در واقع به سراغ اولویت خانواده‌ها در این خصوص رفتیم و با همان لحن  طنز برنامه قرار است این موضوع را بررسی  و گاهی با آن شوخی کنیم. محتوا و معنا، اصالت، خوش آوایی، خاص و تک بودن و..... کدام یک اولویت شما در انتخاب اسامی فرزندتان است!؟ جالب است بدانید در این مدت با موضوعات ویژه‌ایی در این حوزه مواجه شدیم که  قرار است جدا از خود برنامه با اجرای ژیلا صادقی، در آیتم‌های نمایشی که توسط کوروش معصومی ضبط شده است نیز موضوع جدیدمان را در حال و احوالی طنز بررسی کنیم که از شنبه تا سه شنبه از نظر مخاطبان شبکه دو خواهد گذشت.

احمدی درباره روند کلی برنامه نیز اظهار کرد: این برنامه موضوع محور است و خیلی متکی به مهمان نیست، مگر اینکه موضوع بطلبد تا از حضور کارشناسان، هنرمندان و ورزشکاران در این زمینه بهره بگیریم. داریوش کاردان نیز اولین مهمان هنری برنامه است که در مقام کارشناس امشب در برنامه حضور یافته و  از آستانه تحمل برای نقد شدن و شوخی سخن می‌گوید.

این تهیه کننده تلویزیونی با بیان این که مدت زمان اندکی در اختیار دارند، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های برنامه ما ریتم تند آن است و نهایت استفاده را باید از این زمان اندک ببریم. یکی از دلایلی که باعث شد تا خانم ژیلا صادقی اجرای این برنامه را برعهده داشته باشند توانایی اجرای او با ریتم تند است.

احمدی اظهارکرد: یکی از اولویت‌های ما در این برنامه ارتباط نزدیک با مخاطب است در این زمان کوتاه این ارتباط از طرق مختلف از جمله صفحه اینستاگرام برنامه، کانال تلگرام و.... برقرار شده و این تبادل نظر و همراهی با مخاطبان در جلب نظر بینندگان بسیار موثر بوده است. جالب است بدانید بر اساس هر موضوع هفتگی، ما شاهد ارسال ویدئوهای مختلفی از سوی همراهانمان از اقصی نقاط کشور هستیم که به زودی در بخشی آثار ارسالی را نیز روی آنتن خواهیم برد.

وی درباره عواملی که با او همکاری دارند نیز گفت: امیر مکین کارگردان آیتم‌های برنامه است، میثم سوری تصویربردار آیتم‌ها و شهریار رحیمی نیز کار تدوین  این آیتم‌ها را برعهده دارد.

تهیه کننده برنامه" نگی که نگفتی" همچنین خبر از پایان مراحل آماده سازی تیتراژ جدید برنامه که توسط میثم سوری و علی کرمانی ساخته می‌شود داد و افزود: به زودی در تیتراژ پایانی هم ترانه‌ایی متناسب با حال و احوال برنامه خواهیم داشت که امیدوار هستیم مورد توجه مخاطب محترم شبکه دو قرار بگیرد.

برنامه "نگی که نگفتی"تلاش می‌کند در قالب طنز و با لحنی شاد و مفرح به نقد موضوعات جامعه در حوزه‌های مختلف بپردازد. این برنامه هر هفته شنبه تا سه شنبه ساعت 21 با اجرای ژیلا صادقی به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و موضوعات مختلف را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.