سرویس سینمایی هنرآنلاین: کوئنتین تارانتینو به دور از جار و جنجال، کار روی تازه‌ترین پروژه سینمایی خود را شروع کرده و این روزها برای آنچه گفته می‌شود برداشتی منحصر‌به‌فرد از جنایت‌های خانواده مانسن است، در حال مذاکره با بازیگران درجه یک است.

منابع نزدیک به پروژه به هالیوود ریپورتر گفتند تارانتینو فیلمنامه این پروژه را – که نامش معلوم نیست – نوشته است و خودش آن را کارگردانی می‌کند. هاروی و باب واینستین که تهیه‌کننده و مدیر تولید فیلم‌های قبلی تارانتینو بودند، در فیلم جدید نیز با او همکاری می‌کنند.

گفته شده است دبلیوام‌ای اکنون برای پیدا کردن شریک در سرمایه‌گذاری و توزیع‌ فیلم در حال مذاکره با شرکت‌های مختلف است. برادران واینستین و تارانتینو همان راهی را می‌روند که در 2009 برای فیلم "لعنتی‌های بی‌آبرو" رفتند. در آن سال شرکت یونیورسال استودیوز به عنوان سرمایه‌گذار و همکار توزیع‌کننده با واینستین‌ها همکاری کرد.

به گفته منابع نزدیک به پروژه، فیلمنامه تارانتینو در مراحل پایانی است و برد پیت که پیش از این در "لعنتی‌های بی‌آبرو" با او همکاری کرد و جنیفر لارنس برای بازی در این پروژه مذاکره می‌کنند. طبق برنامه قرار است فیلمبرداری در 2018 و احتمالاً در فصل تابستان انجام شود.

جزئیات فیلمنامه مشخص نیست، اما بخشی از داستان بر شارون تیت، بازیگر و همسر رومن پولانسکی کارگردان متمرکز است که در 1969 توسط چارلز مانسن و پیروان او به قتل رسید. مانسن به گروهی از پیروان خود دستور داد به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کانیونِ لس آنجلس حمله کنند، با این باور که خانه متعلق به یک تهیه‌کننده موسیقی است که پیش از این به او دست رد زده بود.

در شب هشتم اوت، چهار پیرو مانسن در چند ساعت با اسلحه و چاقو به طرزی وحشیانه تیت – که هشت ماهه باردار بود – و چهار نفر دیگر را به قتل رساندند. در 1971، مانسن و تعدادی از اعضای فرقه او به جرم ارتکاب این قتل‌ها و چند قتل دیگر در تابستان به حبس ابد محکوم شدند.

اگر پروژه مانسن و تیت، فیلم بعدی تارانتینو باشد، از این جهت منحصر به فرد خواهد بود که او برای اولین بار بر مبنای اتفاقات واقعی یک فیلم می‌سازد. الگوی کاری تارانتینو در تمام این سال‌ها به این شکل بوده است که ژانرهای محبوب خود مانند جنایی و وسترن را به کار می‌گیرد و در همان حال که ادای احترام می‌کند، جایگاهی رفیع به آن‌ها می‌بخشد.

او در عین حال ثابت کرده است که می‌تواند نقش‌های زنانه قوی و به‌یادماندنی خلق کند، از شخصیت اصلی فیلم "جکی براون" و شخصیت عروس در "بیل را بکش" گرفته تا شخصیت‌های زن در "ضد مرگ". تیت می‌تواند تازه‌ترین شخصیت زنی باشد که به این فهرست اضافه می‌شود.

در همین حال وبسایت ددلاین گزارش داد تارانتینو برای نقش تیت با مارگو روبی دیدار کرده است. از ساموئل ال. جکسن هم به عنوان یکی دیگر از بازیگران نقش‌های اصلی فیلم یاد شده است.

تارانتینو آخرین بار در 2015 فیلم "هشت نفرت‌انگیز" را روی پرده سینماها داشت. او در 1994 با "داستان عامه‌پسند" برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و با "جانگو آزاد شده" هم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد. "بیل را بکش: جلد 1"، "بیل را بکش: جلد 2" و "گرایندهاوس" از دیگر ساخته‌های تارانتینو است.