به گزارش هنرآنلاین،فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی و نقش‌آفرینی رضا عطاران پس از کسب افتخارات متعدد در جشنواره‌های جهانی، دومین فیلم ایرانی‌ است که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه‌پلیس شهر مسقط عمان برای هموطنان در این شهر به نمایش درآمد.

این مراسم با حضور رضا عطاران بازیگر و روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «روشن» با حمایت عمان ایر و آژانس سفیرالسلام برگزار شد.

رضا عطاران که برای نمایش فیلم «روشن» در کشور عمان حاضر شد، گفت: این فیلم  سه سال و نیم پیش ساخته شد و من در این فیلم نقشی جدی ایفا کردم و خودم فیلم را دوست دارم و امیدوارم شما هم از دیدن آن لذت ببرید.

روشن3

 روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم هم در این برنامه گفت: فیلم «روشن» ششمین فیلم من است و به بسیاری از جشنواره‌های جهانی راه یافته و افتخار کسب کرده است، امیدوارم پس از این با فیلم‌های دیگر هم به اینجا بیایم.

فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی و بازی رضا عطاران دومین فیلم ایرانی‌ست که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه‌پلیس شهر مسقط برای ایرانی ها به نمایش درآمد.

در ابتدای مراسم، مهدی سلیمانی برچلویی که با همراهی «شمس‌المرجان» اکران فیلم‌های سینمای ایران در عمان را برگزار می‌کند. ضمن خوش آمدگویی به مخاطبین از حضور رضا عطاران و روح الله حجازی بسیار قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که به لطف خدا توانستیم دومین فیلم ایرانی پس از فسیل را در مسقط نمایش دهیم و هر دو فیلم با ظرفیت تکمیل نمایش داده شوند.

روشن

فیلم «روشن» به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله حجازی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و روح‌الله حجازی محصول سال ۱۳۹۹ است. «روشن» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (رضا عطاران) و بهترین فیلمبرداری (مرتضی نجفی) را از این جشنواره از آن خود کرد.

رضا عطاران، سیامک انصاری، سارا بهرامی، مسعود میرطاهری، مهدی حسینی نیا، محمد ولی زادگان، نازنین سهامی زاده، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی با معرفی بازیگر خردسال سرگل لواسانی از بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم «روشن» آمده است: «مرد میانسالِ (عشق بازیگری) نمی‌تواند خانه ثبت نامی اش را بگیرد و در آستانه فروپاشی همه چیز، تصمیم می‌گیرد نقشش را بازی کند.»