به گزارش هنرآنلاین، سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و سرپرست معاونت امور فرهنگی او مسعود احمدیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید محمدحسین حجازی درباره این دیدار بیان کرد: با توجه به سوابق فعالیت‌های مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و آگاهی به فعالیت‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، امکان زمینه همکاری فی‌مابین وجود دارد. همچنین با وجود ظرفیت‌ها و لوکیشن‌های موجود در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، می‌توان این ظرفیت‌ها را در اختیار فیلم‌هایی با مضامین مرتبط قرار داد.

مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران در این دیدار اعلام کرد: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد امکان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سینمایی هم راستا با حوزه گردشگری را دارد، از طرفی از طراحی جایزه خاص جهت تولید فیلم‌های معناگرا در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم.

حجازی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کوشک باغ هنر، گفت: امکان برگزاری دوره‌های تخصصی فیلمنامه نویسی و فیلم سازی در فضای کوشک باغ هنر وجود دارد و مقرر شد در جلسه آتی با مدیرعامل بنیاد فارابی که قرار است در کوشک باغ هنر برگزار شود، درباره مسائل مطرح شده تصمیم گیری شود.