گروه سینما هنرآنلاین: برخلاف رکوردشکنی تعداد مخاطبین این روزهای سینمای ایران، فیلم سینمایی «آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی نتوانست در جذب مخاطب موفق عمل کند.‌ به بهانه حضور گلمکانی در اکران روز یک‌شنبه ۲۱ آبان فرهنگسرای ارسباران به آنجا رفتیم تا بپرسیم با توجه به اینکه در گفت‌و‌گوهای مختلف این کارگردان و منتقد سینما فیلم «آهو» را هدیه به خود دانسته و ساخت آنرا دغدغه‌ی سال‌های جوانی معرفی کرده است، آیا  آمار پایین مخاطبِ این تجربه اول فیلم بلند او، ممکن است باعث شود از فیلم‌سازی در این سبک دست بشوید.

کارگردان «آهو» و منتقد بلند آوازه ایران در شروع نقد به حاضرین گفت: فیلمی مثل «آهو» با این معنا، غریبه است. انتظارم این است آن‌ها که غریبه‌ها را دوست دارند در مورد فیلم صحبت کنند و به دوست‌داران این سبک از فیلم‌ها «آهو» را معرفی کنند.

هوشنگ گلمکانی پس از حدود یک ساعت و نیم نشستن پای نقد امیر قادری و گپ‌و‌گفت با حاضرین و پاسخ دادن به سوالات و شنیدن نقد‌های دیگر حاضرین و مخاطبین در حاشیه نمایش و نقد این فیلم در فرهنگسرای ارسباران به سوال خبرنگار هنرآنلاین مبنی بر «با توجه به آمار فروش «آهو» و میزان استقبال از آن در تجربه‌های بعدی‌تان آیا همچنان همین سبک از فیلم را دنبال خواهید کرد؟» پاسخ داد: این سبک از سینما عشق و دغدغه من است و در تجربه‌های بعدی هم آن را دنبال خواهم کرد. انتظار می‌رود مخاطبان خاص این دست از فیلم‌ها به سینما بیایند و فیلم را حمایت کنند.

فیلم سینمایی «آهو» درباره‌ ایام انزوای خودخواسته دختری به نام پروانه است که با وجود برباد رفتن آرزوهایش تلاش می‌کند امیدش را از دست ندهد. در این فیلم سینمایی رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان بازی می‌کنند.