"گروه سینما هنرآنلاین" : چندی پیش «خبرگزاری هنرآنلاین»،  اواخر تیرماه امسال بود که تبلیغات یک تئاتر در لس آنجلس مطرح شد. "«خانه امن» نمایشی که یکشنبه 15 مرداد اجرا شد، چنانکه پیداست، خط و ربط‌های منتهی به ساخته شدن چنین تئاتری، به پیش از حوادث شهریور ۱۴۰۱ و نیم سال پرآشوبی که در پی آن آمد برمی‌گردد که در این راستا «هنرآنلاین» گزارشی درباره حاشیه و متن این  نمایش «خانه امن» منتشر کرد، نمایشی که علی رغم اهدافش، صرفا تک صدایی نفاق را به منصه ظهور می رساند. کلبه ای ناامن برای وطن فروشان! این مهم ترین محور این نمایش به شمار می رود.

 

60dff88133aab61f67363b912696e93b_L

پایان تحقیرآمیز

حالا حسین لامعی، مستند‌ساز خبر داد: «تئاتر «خانه امن» به کارگردانی حمید فرخ‌نژاد در نیویورک، به دلیل فروش نرفتن بیش از ۸۰ درصد بلیت‌ها کنسل شد. این نمایش بنا بود ۲۱ اکتبر در سالن تیلس‌سنتر نیویورک روی صحنه برود و تبلیغات وسیعی برای آن انجام شده بود.»

سایت تیکت مستر، مرجع فروش بلیت برای این تئاتر خطاب به خریداران این نمایش نوشته است: «این رویداد کنسل شده، لازم نیست شما کاری انجام بدهید، خودمان پول شما را برمی‌گردانیم.»

«خانه امن» نمایشی سیاسی با موضوع تقابل با جمهوری اسلامی و حاصل همکاری جمع بازیگرانی است که طی التهابات یک سال گذشته از کشور خارج شده‌اند. حمید فرخ‌نژاد، احسان کرمی، برزو ارجمند و مهناز افشار معروف‌ترین اعضای این گروه تئاتری هستند. می توان گفت که این اتفاق یک درس عبرت برای برخی بازیگران و سینماگران در کشور است که به دنبال اقدامات غیرقانونی و فرصت‌سوزی برای خود هستند. اتفاق «خانه امن» به این افراد نشان می‌دهد که آن در باغ سبزی که در خارج از کشور به آن‌ها نشان می‌دهند، باغ خشک‌شده‌ای است که فقط اسمی از آن مانده و سرابی است که هر چقدر بدوند، آبی به دست نخواهند آورد؛ بنابراین باید جامعه هنری بدانند که هر خلاقیت و آفرینش با کیفیتی که باید انجام دهند، در سرزمین خود می‌توانند و اروپا و آمریکا سراب است که این افراد تا زمانی که موضعی علیه مردم خود بگیرند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت و چند صباحی دیگر در آتش نسیان خواهند سوخت.

امروزه روز وضعیت افرادی مثل  حمید فرخ‌نژاد که بالاترین درآمد و جایگاه هنری را در کشور خود داشتند و الان به وضعیت آشفته فعلی رسیده‌اند، آشکارکننده حقایق بسیاری است، البته برای کسی که بخواهد ببیند. از سوی دیگر خانم بازیگر  با انتشار ویدیویی درباره حواشی سینما، مدعی درخواست‌های غیراخلاقی شبانه حمید فرخ نژاد به او در پشت صحنه یک فیلم و از آنچه پس از عدم پذیرش ارتباط شبانه با این بازیگر بر وی گذشت، سخن به میان آورد. ادعاهایی که تاکنون فرخ نژاد نسبت به آن واکنش نداشته است!