گروه تئاتر «هنرآنلاین»: نمایش «خانه روشنی» به نویسندگی نوشین تبریزی با کارگردانی بابک قادری و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی از ۲۶ تیر در عمارت ارغوان روى صحنه است.

«خانه روشنی»، درامی اجتماعی است که یک معضل خانوادگی را بازنگری می‌کند و هر شب ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان است. مرضیه ‌صدرایی، فیروز حیدرزاده، پژمان ‌عبدی، آیلار ‌نوشهری، مهسا ‌ایرانیان، عقیل ‌بهرامی، بهداد ‌قادری، مهناز ‌نوروزی، شهناز ‌نوروزی، مبینا ‌هادی و مسلم ‌گلچین بازیگران این نمایش هستند.

مسعود فروتن بازیگر،نویسنده و کارگردان پس از تماشای نمایش «خانه روشنی» گفت: «خانه روشنی» مرا به وجد آورد. یک نمایش خانوادگی_ پلیسی بود که یکی یکی رو کردند که چه کارهایی انجام دادند و همدیگر را لو دادند. اثری بود که اجازه نمی‌داد مخاطب فکر کند که یکی از شخصیت‌ها کمتر از دیگری گناه کرده است. به عنوان بیننده به هر کدام از این شخصیت‌ها حق می‌دادیم، زیرا زندگی او را می‌دیدیم که چه مشکلاتی دارد و این کار را برای رفع مشکلات زندگی خودش و رسیدن به آنچه دوست دارد، انجام می‌دهد.

وی افزود: همه بازیگران سر جای خود قرارگرفته و درست انتخاب شده و با نقش عجین بودند. آنچنان عجین شده بودند که من مخاطب فکر می‌کردم که یک مسئله خانوادگی پیش آمده است. بسیار کار جذابی بود و مخاطب در زمان دیدن متوجه گذشت زمان نمی‌شود و همچنین خیلی خوب تمام شد و بیهوده ادامه پیدا نکرد. پایان نمایش بسیار اندازه و مناسب بود. بازیگرها به اندازه نقش ایفا کردند و نقش را کم و زیاد نمی‌کردند. من وظیفه خودم می‌دانم که بینندگان دعوت کنم که برای دیدن این نمایش بیایند و این تئاتر ایرانی خانوادگی را مشاهده کنند زیرا جای خالی این آثار در هنر خالی است و ما وظیفه داریم تئاتر را بپرورانیم.