به گزارش هنرآنلاین، در هفتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (چهارشنبه چهاردهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

بخش بین‌الملل

«چراغ جادو» به نویسندگی و کارگردانی چنگیز اوزک از کشور ترکیه با مدت زمان 45 دقیقه در ساعت‌های 17 و 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت. 

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج‌محمودی از تهران با مدت زمان ۴۵ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. 

«کبوترم را خواهم ساخت» به نویسندگی و کارگردانی ندا هادیان از تهران با مدت زمان ۲۰ دقیقه در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

عروسکی2

«۱۲ دقیقه» به نویسندگی بهناز مهدی‌خواه و کارگردانی حسین قاسمی هنر از تهران به مدت ۱۲ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود. 

«دنیای صد رنگ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی از تهران برای ۴۰ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.  

نمایش‌های فضای‌باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «یه تار سبیل» به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی در ساعت 19، «سرزمین مادریم» به نویسندگی و کارگردانی مشترک سمیه گلباز و داوود بختیاری در ساعت 19:30، نمایش

عروسکی

«ازدواج پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی در ساعت 20 و نمایش «هله هله کوسه» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود. 

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.