به گزارش هنرآنلاین، در سومین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی (شنبه دهم تیر)، پنج نمایش در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش‌های ایرانی صحنه‌ای

«کوران» نوشته موریس مترلینگ با کارگردانی وحید نفر از تهران با مدت‌زمان ۲۵ دقیقه در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن سایه چهارسو اجرا می‌شود.

«قصه بخت» به نویسندگی داوود فتحعلی‌بیگی با کارگردانی مشترک ابوالفضل میروکیلی و محمدحسن ابویی از مهریز یزد با مدت‌زمان ۴۰ دقیقه در دو سئانس ۱۷ و ۱۹ در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود.

«هبوط» به نویسندگی و کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس به مدت ۵۰ دقیقه ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ سالن بزرگ تالار مولوی اجرا می‌شود.

«چهچه چلچله چهل‌گیس» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی نسیم شیرزادی از شیراز در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مدت ۶۰ دقیقه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

«گربه نره و روباه مکار» به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی از تهران برای 75 دقیقه در ساعت 19:30 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

نمایش‌های فضای باز

در بخش نمایش‌های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، پنج نمایش «بارگاه سلیم‌خان» به نویسندگی و کارگردانی زهرا امینی علویجه از تهران در ساعت ۱۸:۳۰، نمایش «رُبات‌های غول‌پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران در ساعت 19، «بوسلمه، غول دریاها» به نویسندگی شراره طیار و کارگردانی فاطمه بحرینی از شهر آبادان در ساعت 19:30، نمایش «شیلو» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین‌شهر در ساعت 20 و نمایش «آذربایجان آیین‌لری» به نویسندگی و کارگردانی اکبر زابح از مرند در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیری هادی حجازی‌فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.