به گزارش هنر آنلاین، فیلم سینمایی «تنگنا» با گویندگی 29 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. این اثر سینمایی در گونه جنایی و هیجانی محصول کره جنوبی در سال 2022 است و به زودی از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیریت دوبله این فیلم سینمایی بر عهده رزیتا یاراحمدی است و صدا پیشه های آن عبارت اند از: بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، مونا خجسته، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، ابوالفضل شاه بهرامی، مینا شجاع، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، علی منصوری راد، مریم مهماندوست، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و رزیتا یاراحمدی.

این فیلم به داستان افسر پلیسی به نام یون سو می پردازد که ناچار می‌شود در یک پرونده‌ی کودک ربایی نقش مادر کودک را برای آدم‌رباها بازی کند. با ربوده شدن فرزند خودش توسط آن‌ها مواجه می‌شود. او به ناچار این ماجرا را از مافوق‌هایش پنهان کرده و در‌نهایت با به خطر انداختن جان خودش موفق به نجات کودک ربوده شده و فرزند خودش می‌شود و در این میان یک باند قاچاق اعضای بدن کودکان را نیز به دام می‌اندازد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص  شبکه ی پخش کننده، نسخه اصلی را تهیه و پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و دوبله، در نوبت پخش از شبکه سه قرار گرفته است.