"گروه رادیو و تلویزیون هنرآنلاین": «آزیتا ترکاشوند» بازیگر تلویزیون،تئاتر و سینما، امروز شنبه ضمن حضور در خبرگزاری «هنرآنلاین» در گفت وگو با اعضای تحریریه این رسانه از حضور در سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور خبر داد ‌و گفت: این مجموعه از چندی پیش  در هتل آزادگان کرمانشاه مقابل دوربین رفته و گروه ظرف چند هفته آتی تصویربرداری را در مناطق مختلف این استان ادامه خواهند داد.

گفتنی است، به جز "آزیتا ترکاشوند" بازیگرانی همچون سامان صفاری، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی و آیسل کاپلان (بازیگر ترکیه‌ای) در این سریال ایفای نقش می کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه ۵۰ قسمتی آمده است: هوژان، دختر نخبه و دانشمند ایرانی در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین گروهی از تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده و وارد ماجرا می‌شوند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او گشته و عشق او... .

لازم به ذکر است؛ آزیتا ترکاشوند در گفتگو با هنرآنلاین درباره مسائل مختلفی با محوریت سینما،تئاتر،تلویزیون گفت وگو کرد که مشروح این گفت و گو طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.