پیمان جبلی رئیس صداوسیما در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین در رابطه با وضعیت ساترا گفت: اکنون ساترا در تعامل روان با تولیدکنندگان محتوا، تهیه‌کنندگان و کارگردانان به سر می‌برد و تفاهم و ارتباط خوبی شکل گرفته است .

وی گفت: ساترا به نمایندگی از سازمان صداوسیما که وظیفه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی را دارد، همچنان برقرار است و برخلاف شایعات منحل نمی‌شو زیرا این وظیفه قانونی صداوسیما است.

وی همچنین در رابطه با تنظیم‌گری جدول پخش مناسب در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: این که نباید هم‌زمان چند برنامه با محتوای یکسان(همانند بازی مافیا) پخش شود کاملا نقد به‌جایی است و مشکلی است که ما بعضا در صداوسیما هم با آن روبرو هستیم. تنظیم این موضوع در تفاهم با تهیه‌کنندگان و علاقه‌مندان تولید محتوا در فضای نمایش خانگی رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: اکنون یک مجمع به نام مجمع«رصتا» با حضور خود صاحبان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر تشکیل شده است تا خود مجموعه عوامل فعال در نمایش خانگی به یک جدول پخش مناسبی برسند و تنظیم کنند. اگرچه کار بسیار سختی است و طبیعتا هر تهیه‌کننده و هر پلتفرمی علاقه‌مند است که به سمت موضوع مورد علاقه خود برود. مجمع «رصتا» فرصت خوبی است که این تنظیم‌گری صورت بگیرد و ساترا بانی این مجمع بوده است که نمایندگانی هم در شورای مجوز تولید و مجوز انتشار دارد.