به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایرنا، با توجه به حواشی ایجاد شده در چند روز گذشته پیرامون بخشی از یک فیلمِ‌تئاتر، روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را به شکل اختصاصی در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران "ایرنا" قرار داد. در این متن آمده است: پیرو پخش خبر و نمایش قطعه فیلمی در فضای مجازی از نمایش بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد نکاتی جهت روشن شدن افکار عمومی اظهار می‌شود:

۱- روند صدور مجوز فیلم‌تئاتر "وی او دی" در فضای مجازی شامل درخواست افراد حقیقی و حقوقی است که پس از بررسی‌های شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی، مجوز مربوطه صادر می‌گردد. در این مجوز اصول شانزده‌گانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رعایت می‌شود که نمایش مذکور هیچگونه ثبت درخواستی در ادارات کل معاونت امور هنری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نداشته و به صورت غیرقانونی در شبکه‌های مجازی به نمایش در آمده است.

۲- نمایش فوق "بالاخره این زندگی مال کیه" در دو نوبت در سالهای ۱۳۹۰ در مجموعه دانشگاهی تالار مولوی و سپس در سال ۱۳۹۳ در مجموعه خانه هنرمندان "تماشاخانه ایرانشهر" به روی صحنه رفته است.

۳- بدیهی است اجازه اجرا در سالن‌های مورد اشاره فقط در خصوص اجرای صحنه‌ای بوده است و نه پخش در فضای مجازی.

در این متن آمده است: فیلم مذکور به ضبط ویژه تلویزیونی از نمایش فوق توسط سالن ایرانشهر مربوط می‌شود که در فضای مجازی پخش شده است.