به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، در این فیلم که بر اساس حوادث واقعی ساخته خواهد شد تاکنون حضور "آل پاچینو"، "آدام درایور"، "جارد لتو"، "جک هیوستون" و "لیدی گاگا" نیز قطعی شده است و "جرمی آیرونز" نیز جدیدترین بازیگری است که به پروژه "ریدلی اسکات" برای کمپانی "MGM" پیوسته است. 

فیلم "گوچی" با اقتباس از کتابی با عنوان "خانه گوچی: داستان مهیج قتل، جنون، شکوه و طمع" ساخته می‌شود و روایتگر داستان قتل "مائوریزیو گوچی" چهره نامدار صنعت مُد است و "لیدی گاگا" در این فیلم در نقش  "پاتریزیا رجیانی" همسر "مائوریزیو گوچی" بازی می‌کند که به نقش داشتن در قتل او محکوم شد. 

"آدام درایور" بازیگر نقش "مائوریزیو گوچی" خواهد بود و "جرمی آیرونز" نیز برای بازی در نقش پدرش "رودولف گوچی" در نظر گرفته شده است، نقشی که پیش از این گفته می‌شد قرار است "رابرت دنیرو" آن را ایفا کند. 

"آیرونز" به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران سینما و تئاتر در عرصه بین‌الملل، در تعداد زیادی از آثار تلویزیونی و سینمایی بازی کرده و سابقه همکاری با کارگردان بزرگی چون "دیوید لینچ" (امپراطوری درون)، "ریدلی اسکات" (قلمرو بهشت)، "فولکر اشلوندروف" (قوی عاشق)، "لوئی ماله" (آسیب)، "برناردو برتولوچی" (زیبایی ربوده شده) و ... را در کارنامه دارد. 

او که بیشتر برای فعالیت درخشان در عرضه تئاتر وِست اند انگلیس شناخته شده است، در اولین حضورش در تئاتر برادوی آمریکا در نمایش "یک چیز واقعی" در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی "تام استوپارد" به روی صحنه رفت و توانست جایزه تونی بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. 

"آیرونز" در اولین حضور مهم سینمایی خود نیز در فیلم "زن ستوان فرانسوی" (۱۹۸۱) به کارگردانی "کارل رایز" و در کنار "مریل استریپ" مقابل دوربین رفت و برای این نقش نامزد جایزه بفتا شد و پس از بازی در چند نقش از جمله فیلم "شباهت کامل" ساخته "دیوید کراننبرگ"، سرانجام در سال ۱۹۹۰ با ایفای نقش "کلاوس فون بولو" در فیلم "برگشت‌خوردن بخت" ساخته "باربت شرودر" جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.