به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت؛ روز گذشته سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه تنی چند از مدیران این موسسه با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء از "یوناتن بت کلیا" نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی که چندیست به علت کسالت بستری است عیادت کرد.

بنا بر این گزارش بت کلیا نماینده مجلس شورای اسلامی از حضور مدیرعامل و کارکنان موسسه تشکر کرد و اظهار داشت: من همواره پیگیر فعالیت های موسسه بوده و هستم، این تشکیلات چشم امید پیشکسوتان عرصه هنر است و حتی می تواند برای آینده هنرمندان جوانی که امروز مشغول فعالیت هستند نیز به جایگاهی حمایتگر در آینده آنها تبدیل شود به گونه ای که تشکیلات دیگری جایگزین آن نخواهد بود.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و تاثیرگذار این موسسه از ابتدای فعالیت آن، بر حمایت مسولین کشور از آن تاکید کرد و افزود: من همواره سعی خود را برای رفع موانع و مشکلات موسسه خواهم کرد.

عظیمی نیز در جملاتی ضمن آرزوی بهبودی برای بت کلیا گفت: در زمانی که این موسسه با مشکلات عدیده ای مواجه بود، آقای بت کلیا از آن حمایت کردند و گره کشای آن شدند، امروز نیز همچنان جزو معدود نمایندگان مجلس حامی موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند.

وی خاطر نشان کرد: عده زیادی از پیشکسوتان هنر ایشان را بخاطر عملکردشان می شناسند و نگران حالشان هستند و البته دعای خیر آنها همواره پشت سر این نماینده مجلس خواهد بود.