به گزارش هنرآنلاین، این مجموعه مجسمه با تکنیک ترکیب مواد در اندازه­ های متفاوت به نمایش گذاشته می­شود. فتوحی در این مجموعه به فرآیندهای مختلف منتج از مناسبات اجتماعی مبتنی بر اقتصاد نفت می ­پردازد.

فتوحی  متولد 1352 و دانش­آموخته­ی دانشکده­ی فنی دانشگاه تهران است. او عضو انجمن هنرمندان مجسمه ­ساز و انجمن هنر برای صلح بوده و در زمینه­ی طراحی صحنه، ساخت دکور و عکاسی در سینما و تلویزیون بیش از چهارده سال تجربه دارد. او علاوه بر برگزاری نمایشگاه­ انفرادی در تهران و اصفهان، شرکت در بینال­ ها، جشنوارها و سمپوزیوم ­ها را در کارنامه ­ خود دارد.

در روز افتتاحیه­ نمایشگاه حمیدرضا فتوحی هنرمندان و فرهیختگانی چون امیرصادق تهرانی، ی احمد خلیلی،  یاشار صلاحی، قدرت ­اله عاقلی، میترا کاویان، قدرت­اله معماریان، کیوان معتمدی، اردشیر میر­منگره، مینا نادری، احمد وکیلی و دیگر هنرمندان و هنردوستان حضور به هم رساندند.

نمایشگاه «خاور نه چندان دور» تا دوازدهم خرداد ماه 96 برقرار بوده و گالری ساربان همه روزه به جز سه­ شنبه­ ها، از ساعت 16 تا 20، پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

علاقمندان می­توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز سه­شنبه­ها از ساعت 16 تا 20 به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 88504226 تماس حاصل نمایند.