به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در نمایشگاهی که جمعه 5 خرداد افتتاح خواهد شد، آثار آزاده ساعتچی را به نمایش درخواهد آورد. در این نمایشگاه ساعتچی حدود 30 اثر خود را برای عرضه و نمایش انتخاب کرده است.

آزاده ساعتچی به سبب نگاه خاصش به طبیعت،از آن الهام گرفته و با بهره گیری از رنگ آمیزی خوب و تلفیق رنگهای به جا و ترکیب بندی قابل قبول توانست نقاشیهای آبستره ای خلق کند که مورد توجه اهل فن قرار گیرد. از دیگر آثار این هنرمند استفاده از خط در آثار نقاشی است(نقاشی خط) که در این گونه آثارش نیز طبیعت جایگاه خود را دارد و با اینکه از حروف و کلمات استفاده کرده ولی باز طبیعت در آثارش موج میزند.در پنجمین نمایشگاه وی که در گالری فردا به نمایش گذاشته شده آثاری از طبیعت وی و کارهایی که با تلفیق خط و نقاشی انجام داده دنیای جدیدی در هنرش را به معرض دید علاقه مندان گذاشته است.

آزاده ساعتچی آذر ماه ۱۳۵۷ در تهران متولد شد.از دوران کودکی به نقاشی علاقه مند بود و پس از دوران ابتدایی و راهنمایی به هنرستان هنرهای تجسمی رفت و در رشته گرافیک و طراحی روی پارچه هنرستان را پشت سر گذاشت و سپس از دانشگاخ آزاد در رشته نقاشی فارغ التحصیل شد.وی خط نستعلیق را نیز در کلاسهای انجمن خوشنویسان آموزش دید و تا دوره عالی را به نتیجه رساند و با ورود به دانشگاه نتوانست خوشنویسی را ادامه دهد.این هنرمند در ۱۶ سال گذشته بطور مستمر نقاشی را دنبال کرد و با عشق و پشتکار توانست چهار نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه جمعی را برگزار کند. وی فرزند اکبر ساعتچی، هنرمند بزرگ خوشنویس و رییس اسبق انجمن خوشنویسان است.

این نمایشگاه از 5 خرداد تا 11 این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.