سرویس تجسمی هنرآنلاین: کمپانی آلمانی Salem-Frucht GmbH & Co. KG برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارد. این مسابقه یکی از بزرگترین رویدادهای عکاسی جهان است که میزبان آثار هنرمندان عکاس حرفه‌ای و آماتور با سن بالاتر از 14 سال است.

رقابت عکس IMS از سال 2009 کار خود را به عنوان بزرگترین گردهمایی بین‌المللی کوهستان آغاز کرده است. در تمام دوره‌های برگزار شده بیش از 12 هزار نفر هنرمند عکاس در این مسابقه حضور یافته‌اند.

در این دوره هنرمندان می‌بایست در شش گروه: طبیعت کوهستان، آب کوهستانی، روحیه تیمی، کوه‌های سیار، مواجهه با کوهستان و اقدامات کوهستان آثار خود را ارسال نمایند.

شرکت‌کنندگان می‌بایست جهت شرکت در رقابت برای ثبت اولین تصویر 10 یورو، 8 یورو  برای ثبت دومین تصویر، 7 یورو برای ثبت سومین تصویر، 6 یورو برای ثبت چهارمین تصویر، و 5 یورو برای ثبت دیگر تصاویر به عنوان هزینه حضور در مسابقه بپردازند.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار مجموعا 18 هزار و پانصد یورو وجه نقد به عنوان جایزه به برگزیدگان این رقابت اهدا می‌نماید.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 31 آگوست 2017 (9 شهریور ماه سال جاری) به سایت  https://www.imsphotocontest.com/home.html مراجعه نمایند.