ایران آرت :  لیلی گلستان، حسین چراغچی،  نقاش جوان را یکی از دستاوردهای گالری گلستان در یک دهه اخیر می خواند و می گوید بسیاری از مجموعه داران معتبر اثری از او در گنجینه شان دارند. حالا قرار است فردا تازه ترین آثار این هنرمند رونمایی شود. 

چراغچی که انتزاعی نقاشی می کند  می گوید رنگی تر از همیشه می آید و می توان ردی از اتفاقات روز را در این دوره از آثارش دید.

حسین چراغچی درباره ویژگی‌های نمایشگاهش گفت: «امسال دهمین سال همکاری من با خانم لیلی گلستان است و این نمایشگاه هم در ادامه کارهای آبستره‌ام است. گالری گلستان یکی از گالری‌هایی است که خیلی صادقانه کار می‌کند. مدیر این گالری دنبال اسم و شهرت هنرمندان نیست و هدفش حمایت از جوانان است و این به نظرم خیلی جذاب و ستایش‌آمیز است."

او که یک بار تجربه حضور در حراج تهران را نیز در رزومه خود دارد و به فروش خوبی هم دست یافت،  افزود:" در این نمایشگاه ١٦ اثر اکریلیک روی بوم و میکس‌مدیا را در ادامه کارهای قبلی‌ام به نمایش می‌گذارم. کارها خیلی رنگی‌تر شده و همچنان اتفاقات شهر را انعکاس داده‌ام. "

حسین چراغچی متولد ۱۳۶۳ در شهر کرج است و نقاشی را در دوره‎های جهاد دانشگاهی آموخته است، مراسم افتتاح این نمایشگاه از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر جمعه، بیست‌و‌دوم اردیبهشت برگزار می‌شود و تا ٢٧ اردیبهشت در گالری گلستان، به نشانی خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ ادامه دارد.