سرویس تجسمی هنر آنلاین: شیرین آزادی که این روزها نمایشگاه نقاشی‌هایش با عنوان "خلسه پر لذت" در گالری الهه برپاست به هنرآنلاین گفت: این مجموعه نقاشی حاصل برخی تجربه‌های شخصی من است که به زندگی زنانه‌ام مربوط می‌شود.

او ادامه داد: در واقع من در این مجموعه ابتدا به سرانجام رسیدم و سپس به عنوان آن که همان خلسه پرلذت بود، رسیدم چرا که احساس می‌کردم این مجموعه باید این‌گونه باشد.

این هنرمند نقاش گفت: در این آثار فضاها به گونه‌ای ترسیم شده که در آن نابودی و تولد به صورت همزمان قابل مشاهده‌اند و من خود نیز در طول پروسه خلق آثار این نمایشگاه توامان با این اتفاق در واقعیت نیز  همراه بودم.

آزادی گفت: خلق این مجموعه سه سال به طول انجامید و من به این نقطه رسیدم که چگونه می‌توانم موضوع حیات را بدون این که دچار کلیشه شوم به تصویر بکشم.

او گفت: در این نقاشی‌ها یک جاهایی من توانستم به خلق تصویرهایی دست بزنم که چهارچوب زمینی نداشتند و داشتند. درواقع این تابلوها شبیه برهوت‌هایی بودند که تعلق زمانی و مکانی ندارند.

این هنرمند نقاش گفت: اگر لایه‌های حسی آثار را آنالیز کنید متوجه می‌شوید داستان به صورت ناخودآگاهی پیش رفته است. در واقع من با یک حس ملموس شخصی کارم را آغاز کردم ولی در نهایت به یک حس فراتر از حس شخصی رسیدم.

آزادی گفت: این نقاشی‌ها به دلیل فضای آبستره‌ای که دارند و در واقع نمی‌تواند حامل تنها یک مفهوم باشد و در واقع برای ورود به لایه‌های زیرین آن تامل بیشتری می‌طلبد.

نمایشگاه نقاشی‌های شیرین آزادی با نام "خلسه پر لذت" تا 11 اردیبهشت در گالری الهه واقع در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، بن بست امینی، پلاک 33 میزبان علاقمندان به هنر است.