سرویس تجسمی هنر آنلاین : " بازخوانی پیرامون"، عنوان نمایشگاهی است که" فریدون فربود" نمایشگاه گردانی آن را بر عهده دارد.

در این نمایشگاه 40 اثر نقاشی و مجسمه از 35 هنرمند به تماشا گذاشته می شود. در کنار آثار پیشکسوتانی چون منوچهر نیازی، بهزاد شیشه گران ، آنه محمد تاتاری و ... کارهایی ازهنرمندان جوانی نظیر طاهره صمدی طاری، آتوسا وحدانی ،دانیال مولانوروزی  و... به نمایش در می آید. همچنین در کنار این آثار ، نقاشی هایی از دو هنرمند مقیم فرانسه و کانادا به روی دیوار می رود. 

در این نمایشگاه هنرمندان کوشیده اند ترجمان پیرامون خویش را با خوانشی خاص از دنیای پیرامون خود به درونی ترین و شخصی ترین شکل در آثار نقاشی با تکنیک اکریلیک ورنگ روغن بر روی بوم و کاغذ و مجسمه هایی از متریال های مختلف چون چوب، پلاستیک و فلز ارائه دهند تا مخاطبان را به نمایش متفاوتی از جهان امروز فرا خوانند. در بین این آثار با توجه به هیاهو و صداهای مختلف ناهنجاری که هر روزه از اطراف می شنویم  مجسمه های صوتی ارائه خواهد شد که صداهایی آرامش بخش و متعارفی را پخش می کنند که این نیز از جذابیت های این نمایشگاه به شمار می آید.

«فریدون فربود» نمایشگاه گردان این رویداد درباره ایده برپایی این نمایشگاه گفت:« زندگی صنعتی و ماشینی امروز بسیاری از افراد را تحت فشار گذاشته همین امر موجب شده تا بخشی از اقشار جامعه چون هنرمندان نگاه متفاوتی به پیرامون خود داشته باشند و آن را در آثارشان بروز دهند،در این نمایشگاه با توجه به انتخاب هنرمندان که از نسل های مختلف هستند بازخوانی پیرامون را نظاره گر خواهیم بود» .

نمایشگاه «بازخوانی پیرامون»  تا بیستم اردیبهشت ماه درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقمندان می توانند از این نمایشگاه یکشنبه تا پنج شنبه ساعات 12 تا 18  و جمعه‌ها ساعات 16 تا ۲0 در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک دیدن نمایند.