به گزارش هنرآنلاین ، جمعه یکم اردیبهشت ماه عکس‌های نازنین ازدیاری در گالری ژاله به نمایش در می آید .

در بیوگرافی او تحصیل دردانشگاههای کانادا و فرانسه دیده میشود و ضمن تجربه در کارهای پژوهشی و دانشگاهی از سال ۲۰۰۹ شروع به عکاسی به صورت آزاد کرده است. او بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در هشت نمایشگاه گروهی عکس در نقاط مختلفدنیا شرکت کرده است. و در رزومه ی کاری او از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ سه نمایشگاه انفرادی در پاریس – تهران ومونترال دیده میشود.

گالری ژاله که سال 95 افتتاح شده - توان و برنامه ی خود را بر روی نمایش آثار هنرمندانی که علیرغم داشتناستعداد و کیفیتی حرفه ای و قابل قبول در آثارشان – در ازدحام برنامه های شلوغ و پر ترافیک گالری های تهران –فرصت نمایش آثارشان بدست نمی آید – گذاشته است.

به نظر میرسد رویکرد نمایش آثار بیشتر به سمت هنر معاصر ونیومدیا باشد و بتوان کارهای جذابی را از هنرمندانی با پتانسیل کاری بالا و حرفه ای اما کمتر دیده شده بر روی دیوار این گالری به تماشا نشست.

روز جمعه یکم اردیبهشت نمایشگاه عکسهای او با عنوان سیر تکاملی ( evelution ) در گالری ژاله به آدرسخیابان ایرانشهر- کوچه نوشهر- پلاک ۳ افتتاح خواهد شد و علاقمندان به مدت دو هفته میتوانند هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ – به جز شنبه ها – از این نمایشگاه بازدید کنند.