به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در نمایشگاهی که جمعه پیش رو افتتاح خواهد شد، آثار 12 هنرمند جوان نقاش  را به نمایش درخواهد آورد که در آن این هنرمندان  پلانی آخر از رویاها وذهنشان رامنعکس کرده و به نمایش درخواهند آورد.

در این نمایشگاه حدود 30 اثر از مهسا زندوکیلی، بنفشه انیش، زیبا پاکار، عصمت واحدی، فاطمه ابراهیمی، آرزو غلامی، مهرنوش ساوری، غزال وکیلى، مریم صباحی، مهرنوش فرض الهی، نازنین زادمهر و یلدا فخیمی روی دیوار خواهد رفت و به نمایش درمی آید.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: در عرصه ای که هر فرد نقش خود را در پلان زندگی نقش آفرینی می‌کند؛ هنرمند پلان‌های مختلفی همچون واقعیت، رؤیا و خیالات را از پیش روی خود می‌گذراند.

مانقش آفرینان در ذهن خود از هر روایت وداستانی از هر اتفاق وحادثه ای، تصویری می‌سازیم وتدوینگران ماهری بر نقش‌های ساخته ذهنمان هستیم.

سانسورچی‌های بی مانندی که هر چه راخود می‌خواهیم در تصاویرمان حذف واضافه می‌کنیم وآنقدر دراین کار ماهر شده‌ایم که تصاویررا مونتاژبرهم همانند واقعیت نمایان کرده و قطعه ای جدید منطبق بر واقعیت را پس از پروراندن در ذهن بروز می‌دهیم .

برهرتصویری که می‌سازیم همچون پلانی از فیلم  است که نمی‌توان آغاز و پایانی بر آن تداعی کرد مگر آن را به تماشا نشست.

هر زمان که تصویری رابر سطحی با خط و رنگ نقش می‌زنیم پلانی آخر از رویاها وذهنمان رامنعکس کرده  وهر اثری پلان اخری از روح وذهن ماست

آثارمان گذرگاهی است در میان ذهن ما وچشم مخاطب.

باشد که مقبول افتد....

این نمایشگاه از یکم اردیبهشت ماه تا هفتم  این ماه در گالری فردا برپا است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.