سرویس تجسمی هنرآنلاین: هرمز همتیان مدیر مجموعه گالری‌های دستان درباره برنامه‌ها و رویکردهای این گالری‌ها در سال جدید به هنرآنلاین گفت: برگزاری نمایشگاه در فصل بهار همواره کار مشکلی است. ما در واقع به رسم گذشته نیز نمایشگاه‌های امسال خود را با آثار فریدون آو آغاز کردیم که نمایشگاهی از آثار طراحی‌ها با مداد و آبرنگ ایشان بر روی کاغذ بود که در "زیر زمین دستان" به نمایش در آمد.

او ادامه داد: نمایشگاه "ریشه‌ها" نیز نمایشگاه دیگری از فریدون آو با همکاری شقایق عربی بود که در "دستان دو" برقرار است و این نمایشگاه نیز مدخلی برای ورود به سال جدید محسوب می‌شود.

مدیر مجموعه گالری‌های دستان گفت: ما قصد داریم امسال گستره تعداد نمایشگاه‌های خود را افزایش دهیم اما به دلیل ظرفیت محدود زیر زمین دستان و دستان دو ما تلاش داریم مانند سال گذشته این نمایشگاه را در قالب بیرون از دستان اجرا کنیم. اتفاقی که در سال گذشته و با همکاری وی‌کافه رخ داد.

همتیان گفت: بعد از نمایشگاه آقای آو، نمایشگاه‌هایی به صورت پیوسته برنامه‌ریزی شده است که در واقع تنظیم نهایی این نمایشگاه‌ها صورت گرفته است.

او اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها برای آرتیست‌هایی است که با گالری همکاری می‌کردند و البته ما امسال قصد داریم دو یا سه آرتیست جدید را هم از طریق گالری دستان معرفی کنیم.