به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری در نمایشگاهی که جمعه پیش رو افتتاح خواهد شد، آثار ارمغان خلج را به نمایش درخواهد آورد که در آن این هنرمند عکس‌هایی از چهره‌های درهم رفته و مچاله شده را به نمایش درخواهد آورد.

در این نمایشگاه حدود 30 اثر از این هنرمند روی دیوار خواهد رفت و به نمایش درخواهد آمد.

خلج در بیانیه این نمایشگاه آورده است: صورت عرصه‌ بروز احوالات درونی و نمود جدایی‌ناپذیری از هویّت انسان است؛ شناسه‌ای‌ ست که انگاره‌های ذهنی دیگران از او را نمایندگی می‌کند و بخش عریانی از کیستی اوست که نمی‌تواند انکار یا کتمانش کند؛ به همین‌دلیل فشردن، پیچاندن و درهم‌شکستن تدریجی و از سوی دیگر مکانیزم مواجهه‌ با آن می‌تواند در سطوح و از زوایای متفاوت مورد تأمّل قرار گیرد. اما این مجموعه قصد دارد پا را از ایجاد، ثبت و آگراندیسمان دفرمگی و ناهنجاری در صور صورت انسانی فراتر گذاشته و به درون بپردازد؛ درونی که به استعاره‌ صورت و با تکیه بر جایگاه ویژه‌ی ایماژها و شبکه‌ی معنایی درهم‌تنیده و گسترده‌  مربوط به آن در ذهن، نمودی بیرونی یافته است. "درون از بیرون" که اولین ثبت‌های آن به سال 1391 بازمی‌گردد، تلاشی ست برای تجسم بخشیدن به تعادل بر‌هم‌خورده و نظم به‌هم‌ریخته‌ درونی انسان که با شیوه‌ ارائه‌ای دو‌فازی قصد دارد مخاطب و تصاویر را در دو موضع و با دو نحوه‌ مواجهه‌ متفاوت در معرض یکدیگر قرار دهد؛ در رودررویی انسان با تصاویر صورت/صورت‌هایی درهم‌فشرده، خمیده و در اعوجاج رها شده...

این نمایشگاه از 25 فرودین تا 31 این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.