سرویس تجسمی هنرآنلاین: الهه جواهری مدیر گالری الهه در گفتگو با هنرآنلاین درباره رویکردها و نمایشگاه‌های این گالری در آغاز سال جدید گفت: معرفی هنرمندان تازه‌کار که نسل بـعدی هنر ایـن کشور را تشکیل می‌دهند، همواره یکی از سیاست‌های گالری الهه بوده است که این سیاست مبنای نمایشگاه‌های ما در سال جدید هم هست.

او ادامه داد: نظر به این که ماه مبارک رمضان در اوایل خردادماه آغاز می‌شود ما سه نمایشگاه را تا آغاز این ماه خواهیم داشت و سپس برنامه‌های خود برای تابستان را آغاز می‌کنیم.

مدیر گالری الهه گفت: نمایشگاه نقاشی‌های "خلسه پر لذت" که آثار شیرین آزادی هنرمند جوان است از یکم اردیبهشت در گالری به نمایش در می‌آید و ما فصل جدید را با این نمایشگاه آغاز می‌کنیم.

جواهری گفت: ما در اردیبهشت هم‌چنین نمایشگاهی از نقاشی‌های نوید فرد هنرمند ایرانی ساکن کانادا خواهیم داشت که هنوز عنوان این نمایشگاه مشخص نشده اما برگزاری آن قطعی است.

او اظهار داشت: ما از 29 اردیبهشت‌ماه نیز نمایشگاه آثار پوریا نهایی را خواهیم داشت که این نمایشگاه تا هشتم خرداد ادامه خواهد داشت و امیدواریم که آغاز خوشی باشند برای نمایشگاه‌های سال جدید.