سرویس تجسمی هنرآنلاین: کامبیز درم بخش در سالی که گذشت یکی از فعال‌ترین و پرکارترین هنرمندانی بود که علیرغم برخی از مشکلات جسمانی دو نمایشگاه انفرادی ویژه برگزار کرد و در بسیاری از نمایشگاه‌های گروهی و جشنواره‌ها نیز حضوری مستمر و مداوم داشت.

او درباره فعالیت‌هایش در سال 95  به هنرآنلاین گفت: شاید یکی از دلایلی که پرکاری من به چشم می‌آید این است که هنرمندان دیگر کم کاری می‌کنند. در واقع کارکردن برای من زندگی است و من برای زنده بودن و زنده ماندن است که فعالیت مستمر و مداوم دارم.

این هنرمند کاریکاتوریست گفت: من امسال نمایشگاه حراج آثارم را یکی از نقاط مثبت فعالیت هنری خود می‌دانم و امیدوارم این اتفاق به نحو دیگری و با وسعت بیشتری رخ بدهد.

درم‌بخش گفت: من اگر که توان جسمانی‌ام اجازه بدهد در سال 96 هم فعالیت‌هایم را با کیفیت قبل انجام می‌دهم و از الان چندین نمایشگاه رزرو شده برای سال 96 دارم که حتی آثار این نمایشگاه را نیز انتخاب و گردآوری کرده‌ام.

این هنرمند کاریکاتوریست گفت: کتاب‌های من در سال 96 هم بر همان روال گذشته منتشر می‌شود. من این روزها به دلیل عمل جراحی چشم که انجام دادم کمی دچار مشکلاتی شده‌ام که امیدوارم این مشکلات هم به زودی رفع شود.