سرویس تجسمی هنر آنلاین: آرمان استپانیان هنرمند و عکاس باسابقه که در سال 95 نمایشگاه انفرادی "آرامستان" را برپا کرد به هنرآنلاین گفت: سال 95 به واقع برای من سال مرغوبی نبود هر چند که من نمایشگاه انفرادی "آرامستان" را برپا کردم و البته چند پیشنهاد خارجی هم برای برگزاری نمایشگاه داشتم.

او ادامه داد: من در بین سال‌های 92 تا 94 تجربه‌های موفقی در حوزه نمایشگاه و فروش داشتم اما سال 94 برای من سال ویژه‌ای بود و من در آن سال نزدیک به سیزده نمایشگاه داشتم و اوضاع به گونه‌ای بود که حتی وقت پاسخ دادن به تلفن را هم نداشتم.

این هنرمند عکاس گفت: امیدوارم در سال 96 تجربه‌های آن سال شگفت انگیز از لحاظ نمایشگاه و البته فروش آثار برای من تکرار شود. من برای امسال چند پیشنهاد برای برگزاری نمایشگاه در گالری‌های تهران داشتم و احتمال بسیار زیاد امسال هم نمایشگاه انفرادی خواهم داشت؛ اما تایید این برگزاری در حال حاضر کمی حساب نشده به نظر می‌آید.

استپانیان گفت: من قصد برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی در خارج از ایران را هم در برنامه خود داشتم و دارم اما فعلا اظهار نظرها و اقدامات رییس جمهور آمریکا برنامه‌های بین‌المللی‌ام را به هم ریخته و امیدوارم بتوانم در سال 96 نمایشگاه‌های جهانی را هم داشته باشم.

او درباره نوروز گفت: نوروز همیشه زیبا و تازه است و تا به حال برای من بد نبوده و به نظرم این تازگی این قدر خوب و عجیب و غریب هست که به نظر این تجربه برای همه یکسان باشد.