به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، روز گذشته و همزمان با افتتاح نمایشگاه آثار سنگهای قیمتی محمد نگینی پیشکسوت این حوزه ، سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه دکتر محمود عزیزی رییس هیات مدیره این موسسه با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از آثار به نمایش درآمده در آن از این هنرمند تجلیل به عمل آوردند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از بازدید از این نمایشگاه با اشاره به اینکه انسان با دیدن کارهای بی بدیل استاد نگینی و سنگهای کار شده در این نمایشگاه انرژی مثبتی دریافت می کند، اظهار داشت: استاد نگینی از استادان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت هستند که ما همواره مترصد فرصتی بودیم تا از نزدیک با کارهای ایشان آشنا شویم و امروز خوشحالیم که این توفیق حاصل شد تا در کنار این بازدید برنامه تجلیلی هرچند ساده و صمیمی را برای این هنرمند برگزار کنیم.

پس از آن نیز لوح سپاس، گل و هدیه ای به رسم یاد بود که به دست دکتر محمود عزیزی پیشکسوت تئاتر ،سینما و تلویزیون و رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت به این هنرمند اهداء شد.

استاد محمد نگینی، هنرمند با تجربه تراش سنگ های قیمتی متولد ۱۳۳۲ است و تنها با گذشت ۱۸ سال از آغاز فعالیتش در این عرصه، به جایگاه قابل توجهی در ایران و جهان دست یافته است. بسیاری به او لقب احیاکننده هنر تراش سنگ های قیمتی را در دوران معاصر داده اند. جوایز، آثار ارزنده و مقام های برگزیده وی در جشنواره های داخلی و خارجی، بسیار پرشمار است.

نمایشگاه آثار این هنرمند پیشکسوت از روز یکشنبه 15 اسفند واقع در خیابان فلسطین جنوبی پلاک 418 افتتاح شده است و تا روز جمعه 20 اسفند ادامه خواهد داشت، علاقمندان میتوانند طی این تاریخ از ساعت 10 صبح الی 20 برای دیدن این آثار مراجعه نمایند.