سرویس تجسمی هنرآنلاین: کمیته KLPA  همانند سال گذشته تمامی عکاسان خلاق سراسر جهان را به این رقابت فرا می‌خواند. موضوع تعیین شده این دوره "تعریف خانواده" است. همواره در داستان‌های کلاسیک خانواده متشکل از مرد، زن و فرزندان‌شان بوده است، امروزه خانواده به صورت زوج‌های ازدواج نکرده، والدین مجرد، فرزند خوانده و یک سری مفاهیم دیگر نشان داده می‌شود و ساختار آن تغییر یافته است.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به صورت تک عکس ( با موضوع آزاد) و به صورت مجموعه عکس ( با موضوع تعریف خانواده) ارائه نمایند.

تمام عکس‌ها باید در سال 2016 تا 2017 گرفته شده باشند و یا بخشی از یک پروژه در حال اجرا باشد. تکنیک‌های اتاق تاریک ( سطوح، تصحیح رنگ و... ) روی عکس‌ها می‌تواند اجرا شود؛ به علاوه اینکه عکس‌ها می‌توانند سیاه و سفید و یا رنگی ارائه شوند. شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر گروه تا 10 عکس ارسال نمایند.

هزینه  شرکت در مسابقه در بخش تک عکس (1 تا 5 عدد) 10 دلار و برای هر عکس اضافه هم 8 دلار خواهد بود. برای مجموعه عکس‌ها هم 55 دلار ( 5 تا 10 عدد عکس) به عنوان هزینه ثبت نام دریافت می شود.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به برگزیدگان مبلغ 13500 دلار وجه نقد، مدال ویژه جشنواره، عنوان عکاس ویژه پلاس چاپ، جایزه اهدا می‌کنند. ضمنا آثار 50 نفر فینالیست نیز در گالری وات باکس واقع در پوبلیکا به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 30 آوریل 2017 (10 اردیبهشت ماه 1396 ) به سایت www.klphotoawards.com  مراجعه نمایند.