به گزارش هنرآنلاین، عنوان این نمایشگاه "کالیگرافی روی چوب و آهن" است که علی اشرف پور و رضا پژوهش تعداد 35 حجم کاربردی با ادیشنی محدود که تلفیقی از هنر خوشنویسی با چوب و آهن است را به نمایش می‌گذارند.

هدف گروه «نماد" از ارائه حجم‌های کاربردی راه یافتن وسایلی به زندگی و خانه‌هایمان است که علاوه بر دکوراتیو بودن، کاربردهای مختلفی داشته باشند و از تلفیق المانی از فرهنگ ایرانی، اشعار شعرای بزرگ ایران  و خط شکسته نستعلیق بوجود آیند.

اشرف پور و پژوهش به صورت مشترک بیش از یک سال است که بر روی آثار این نمایشگاه متمرکز هستند، آن‌ها  ابتدا وسیله مورد نظر خود اعم از آینه دیواری، میز، ساعت، قاب عکس و ... را انتخاب می‌کنند سپس بر اساس آن متریال خاص شی  مورد نظر را برمی گزینند و شعری امید بخش از اشعار شعرای بزرگی چون حافظ، سعدی، مولانا، سهراب سپهری و ... را در نظر گرفته و سپس طراحی فرم نوشتاری و خوشنویسی آن را به صورت دیجیتالی انجام می‌دهند و کار را برای مرحله تولید آماده می‌سازند، در نهایت قسمتی از ساخت کار را با ماشین و قسمت دیگر را با دست انجام می‌دهند.

گروه هنری «نماد" فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرد. هدف اصلی این گروه بکارگیری فرم‌های خوشنویسی اشعار  ایرانی در طراحی حجم‌های کاربری است. آن‌ها در ساخت آثارشان  از ترکیب چوب، آهن، استیل، کروم و طلا استفاده می‌کنند.

نمایشگاه "کالیگرافی روی چوب و آهن" تا 11 اسفندماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه‌ها) از ساعت 16 تا 20 از این آثار درخیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو،کوچه سلیمی شمالی کوچه امیرنوری،شماره 19 گالری شکوه دیدن نمایند.