به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، "شکاف ماضی" عنوان نمایشگاهی است که در آن لیلی حفیظی‌راد عکس‌های خود را در آن به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه عکس‌های این بانوی هنرمند اصفهانی که حاصل دو سال کار وی بر روی یک پروژه مشخص از بناها و ساختارهای کالبدی نامشخص مکانی است را برای اولین بار در گالری فردا به نمایش درخواهد آورد.

حفیظی‌راد درباره این نمایشگاه نوشته است که " نچه بیش از همه بناها و ساختارهای کالبدی را با مفاهیمی ژرف تر درمی آمیزد، ارتباط انسان با مکان و توصیف او از حس مکان است. ماهیت آدمی به گونه ی غیر قابل انکاری با مکان پیوند خورده است و می‌توان گفت انسان به واسطه ادارک حسی در مکان و از مکان "خود" را تجربه می‌کند. انسان بوسیله ی بدن خود با محیط مواجه می‌شود؛ پاهایش طول کریدورها و عرض اتاق ها را اندازه می‌گیرند... او خود را در مکان تجربه می‌کند و مکان از طریق تجاربِ متراکم انسان بار دیگر جان می گیرد.

این هنرمند در کارنامه  خود برپایی و حضور در نمایشگاه در گالری تندیس در سال 1383،  نمایشگاه انفرادی در گالری مرکزی اصفهان 90 و برپایی نمایشگاه انفرادی در گالری کوئین تورنتو92 را دارد.

این نمایشگاه از بیست و دوم بهمن تا بیست و هشتم این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.